And oh I'm such a fool.

"Människans tävlingsinstinkt sätter igång när de ser att de kan vinna över någon annan"


För att jag stör mig på att det är så jävla sant. Man kan inte få allt, det funkar inte så. Men uppenbarligen ska det vara allt eller inget. Det finns inget mellanting. Varför ? Är det verkligen så svårt att . . Ja, men någonting. Det ska alltid göras mycket svårare än det är och kompliceras 1843 x 10^45 gånger ungefär. Det är jag less på!
Är det konstigt att man drar sig undan ? Nej.
Allt ska vara på just den där nivån där man kan prata om allt utan att det blir fel på ett negativt sätt, jag kan inte föra ett samtal utan att det blir just fel men det är iaf positivt. Att veta precis vart man har varandra utan att behöva sitta ihop. Att lita på varandra. Att vara öppna. Det är vad som skulle vara det ultimata. Ibland undrar jag om det inte finns framför ögonen på mig. .

Btw, idag har varit sofits dag. Först åkte jag till skolan och skrev prov 8:07-9:07. Det gick dåligt, sen kollade jag och linnibiatch lite klubbar i london som vore schysst att dra till när vi är där. Efter det drog vi runt på skolan lite och jag lämnade finaste meddelandet på min mans skåp, fick iofs reda på att hon inte var i skolan men ändå ;)

"Hej gubben. Jag slutade tidigare men jag är vid bilen så vi slipper vänta tills vi anländer hem ;) haha  /Frugan"


Sen följde jag linn till bussen och sen åkte jag hem :)
Fick reda på att min man skulle till stan och sen till knalle så då mötte jag henne där och vi flummade på donken i säkert 1,5 h och sen tog vi prommis till skolan igen för jag skulle följa henne till bussen. Drog in på skolan och satte oss på en bänk för att vänta och det var fan guld. Haha ditt öra <3 Hade det varit tvärtom hade du hört hur det sa "Ta på mig!" XD hahah! Iaf då ringer rico bejb för han och mattzzon bejb är ute och kör bil så vi skjutsade hem mannen till hillared och sen körde de hem mig innan träningen :) Träningen gick helt okej och nu är det dags för dusch, sen mat <3 och sen tv + psykologi som jag ska lämna in imorn :)

Uppdaterar säkert seeenare ikväll :)

Btw, varför, varför, varför tror folk så mycket om saker som inte finns. Gå inte och tro saker och gör det värre än det är för det är inte till någons fördel. Ta reda på fakta först istället för att döma direkt. Prata och lyssna istället för att hata och ignorera, det gör inte saken för jävla mycket bättre. . eller vad vet jag ? "Helt jävla dum i huvudet!" . . Nej, Nu är jag trött på sån här skit.

Peace out !

"You're the last thing I'd ever give up."

Kommentarer
Postat av: Linn

still waiting by the phone la la la la la annars lagar jag inte frukost till dig :P haha

2008-02-28 @ 20:24:59
Postat av: Choklahoran

hahaha klart vi kör bejb blev lite dyrt idag bara och lilla bettan är idolen allt för Bettan :D

btw du skriver ju inte alls till mig på msn jag avskyr dig, eller inte jag vet inte längre jag har slutat bry mig :D

va elakt det lät men iallfall Mattzon och jag den 8, vad det nu blir ;D

much löv

2008-02-28 @ 21:13:39
Postat av: Lil' Emo

självklart den 8e . Mycket lööv till dig baby «3 :D

2008-02-28 @ 21:32:36
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Bengi

"Allt ska vara på just den där nivån där man kan prata om allt utan att det blir fel på ett negativt sätt, jag kan inte föra ett samtal utan att det blir just fel.(...) Att veta precis vart man har varandra utan att behöva sitta ihop. Att lita på varandra. Att vara öppna. Det är vad som skulle vara det ultimata."
Med mig kan du föra ett normalt samtal och allt det sista från "att veta precis vart ma nhar varandra utan att sitta ihop" Det är precis vad vi har bejb

2008-02-29 @ 14:17:45
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Lil' Emo

Vi har det alla gånger darling

2008-02-29 @ 18:49:05
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0