Att kunna lyckas med någonting.

Jåå vem vet. Det kommer trots allt faktiskt fler dagar efter lovet :)
Jag har hur som helst lyckats bli sjuk och det var ju inte så lyckat att åka upp hit till v-ås och bli liggandes i sängen hela tiden, men men. . Blir nog drygast att sitta på tåget imorn om jag inte blir nå bättre men det ska väl gå det också. Är lite orolig för matchen på lördag, om jag kan vara med eller inte, just nu känns det ju inte så :/ We'll see.
Nu ska jag väl återgå till att kolla lite tv/film, och dricka massa vatten.

Peace out!

"I've realized that you're too good to let go of." piltre

Kommentarer
Postat av: Linn

oooh, sugigt att bli sjuk sådär på 'semestern' :( krya på dig! :)

2008-02-13 @ 17:45:48
URL: http://linngust.blogspot.com
Postat av: Bengi

KOM HEM!!!!!!!

2008-02-13 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0