Att veta när man ska sätta punkt.

Det här blir nog ett massa oförståeligt inlägg men so what? Iaf vissa saker. Kvällen igår var helt lyckad, trots ett par småsaker som gick lite snett men det ska väl lösa sig till det bästa också tror jag, eller aa det gör säkert det. Sen förstår jag mig inte på mig själv, jag ska inte skriva massa sms och shit när jag är ute har jag kommit på, det är inte bra för det blir bara så fel sen när jag tänker efter på vad jag sagt. . och igår blev det fel. Nej, jag ska inte bry mig men, eller nej egentligen gör jag inte det, men jag vill inte ha vissa saker sagt bara för det ska inte komma fram. Och att jag skickade 50 miljoner sms var ju bara onödigt. . Haha sen visste jag inte vad du skulle göra bara för att jag var varm ;) Sen blev det väl ännu mer fel när jag kom hem, eller nåt känns det som. Men men, gah det är ju inte fel, men det är inget du ska veta. But hey, I'm just tryin' to have a good time. Så jag fortsätter med det. Det löser sig, alltid. Kanske borde sätta igång med fieldwork snart då eftersom det måste vara klart ikväll. Lär ju inte ta med det upp till v-ås och så ska det ju vara inne på fredag så, och sen ska jag iväg vid 5 så jag har bara några timmar på mig, blir väl iofs att sitta sen när jag kommer hem sen och skriva också. Imorn gäller v-ås som sagt, ska bli så skönt att träffa dem där uppe lite, inte massa dator, inte massa mobil, inte massa något som har med det här hemma att göra. Slippa allt för några dagar, förutom skolböckerna då men wtf, det kommer bli så skönt.

Daughtry - Over You (Remix)
Alicia Keys - No one
Razah - Rain
Tess - Breathless
Liz Phair - Why Can't I
Cascada - What hurts the most

Bland annat. Och det räcker. Enough, enough now.
Som vi säger linnibiatch: Vi ska inte bry oss.
Nej, det är slut med det nu. Orka bry, för vi behöver inte ^^ <3

Well I never saw it coming
I should have started running
A long, long time agooo!
And I never thought I'd doubt you
I'm better off without you
More than you, more than you know
I'm slowly getting closure
I guess it's really over
I'm finally gettin' better
?Cause the day I thought I'd never get through
I got over you!


Peace out.

"Thou shall not play you hard, but I did, I was wrong and I'm hating it."

Kommentarer
Postat av: Linn

aw bejb, fo sho att vi inte ska bry oss. girls just wanna have fun right ^^,

2008-02-10 @ 11:16:04
URL: http://linngust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0