Här sätter jag punkt.

Sitter med Linnilajnen (major shock) i Ws, och ja, jag var tvungen att skriva så för att Asianbabes faktiskt kommenterade att många av mina inlägg börjar just så ;)

Det har varit typ segaste dagen. Jag typ halvsov på svenskan hela tiden och fick dåligt samvete för att Laila säkert såg att jag satt och blundade typ 7/8 av tiden och det kändes respektlöst men inte för att vi gjorde så mycket, jag behövde vila. Sen vart det fika och snacka med linnibiatch (som vanligt det också) sen bibblan där vi träffade lille finne, och jag tänkte vara ambitiös och läsa psykologi men jag somnade till mellan varannan rad så det var ju inte helt lyckat det heller men .. vad gör man ?
Efter det var det stan för att handla svarta bläckpennor till imorn när mocks börjar. Jag har inte börjat freaka out redigt än för jag är för trött för det antar jag + att det går som det går, svenska är väl inte mitt starkaste ämne men man får väl göra så gott det går, så mycket mer går ju lixx inte. Det löser sig, jag ska mest fokusera på att läsa in lite psykologi, kemi och matte så ska det nog gå ganska bra, om jag hinner få in något vill säga men det gör jag ju säkert inte XD Jaja, vi har några veckors revision sen så då får jag ta tag i det då, rejält också !

Samtidigt som jag säger att jag behöver ta tag i allt så sitter jag här och skriver blogg (?!) typ inte det bästa men ändå, lär ju inte skriva så mycket mer blogg i skolan de kommande 3 veckorna så det böev såhär nu.
Jag har värsta lust att lägga mig ner och sova lite innan engelskan och jag skulle lätt inte ha några problem med att somna, snarare ha problem att vakna till lektionen tror jag. Softast iaf att det bara är engelska kvar nu, sen så är det finaste vädret ute så jag funderar nästan på att ta en promenad hem sen, det hade varit skönast, fast då slösar jag ju också tid som jag kan plugga på men, naej jag förtjänar lite frisk luft så kanske jag är tillräckligt pigg för att orka läsa sen .  . fast då ljuger jag iofs för mig själv om jag säger så.

Gah vad jag bullshittar massa nu men de som brukar, av någon anledning, läsa min blogg förväntar väl sig inte så speciellt mycket mer av mig heller vilket är förståeligt.

Jo, jag och linnibiatch hade ett litet samtal på väg till stan om det här med svartsjuka och att det faktiskt suger men jag tycker det är lite kul för oftast är det så att man försöker . . eller tänk er 3 personer; A, B & C.
A gillar B, men får inte redigt den respons han/hon hoppas på, därför försöker han/hon göra B svartsjuk genom att vara med C. Funkar det ?
I många fall gör det nog det, men jag förstår inte hur det kan göra det. Vill man ha någon mer, bara för att denne visar intresse för någon annan ?
Nej, man blir väl snarare jävligt off och tänker "om det är honom/henne du vill ha så är det väl lika bra att jag inte bryr mig längre".
Eller har jag fel nu igen ? :O
Jag tycker hur som helst bara att det är ett väldigt dumt sätt att säga "det är dig jag vill ha" på för det visar ju precis raka motsatsen.

Och sen ska jag och biatchi inte vara borta ifrån varandra så länge som ett helt lov för vi behöver varandras pepp för att inte bry oss". Det är lätt att intala sig själv, men svårarare att verkligen hålla sig till det om man inte har någon som faktiskt talar om för en varför man inte ska bry sig, spec om skitsaker som bara tar energi. Och vi tänkter så himla alike upptäckte jag (vi?) uppe i 1an huset under vår s.k. sponsringsstund gällande pressbyrån, stammisar.

Att bli snälla players.

Nu är det slut på att bry sig, folk får göra vad de vill och jag gör vad jag vill. Helt lätt och helt enkelt!
D & D lixx, vilka är dem ? Vad är det ? Muhahaha. För att vi är bäst på koder och shit.

Mitt mest osammanhängande inlägg någonsin känns det som, utan mening, bara för att få skriva. Undra hur många ord det här är och hur långt det här hade varit i ord om man skulle göra en EE ? Uhh.

Peace out!

"The day I thought I'd never get thorugh, I got over you!"

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAA... "snälla players" i love it

2008-02-18 @ 12:32:53
Postat av: vicky

hahaha jag visste att du satt med linnilajnen :D:D

2008-02-18 @ 15:15:25
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Bengi

Du pratar alltid osammanhängande bejb. nOg därför vi är så lika ;)

2008-02-18 @ 16:05:01
Postat av: Lil' Emo

linn: haha of course ;)

vicky: jo alla ni tre visste ju hahaha XD

Bengi: vi är lika på alla sätt darling ;)

2008-02-18 @ 16:09:02
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: mig själv

Wiklund du skriver för mycket så jag orkar inte läsa ju, btw du är lätt bland top 100 (A)

nästa krogen runda skall jag sova hos dig det har vi ju bestämt ;D

2008-02-19 @ 21:15:57
Postat av: Lil' Emo

ja kalrt du ska sova hos mig baby, haha XD

btw, trodde inte ens du läste min blogg ;) puuwwws

2008-02-20 @ 14:31:10
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0