I don't want to end up wounded, so I'd better not care.

Får bli ett snabbt inlägg, borde egentligen inte skriva över huvudtaget eftersom jag har massa att göra och faktiskt sitter i Ws och har psykologi lektion men wtf, det här får ta 5 minuter så har jag en halvtimma kvar att jobba på sen innan jag ska hem. Iofs vill jag inte hem heller, för då måste jag göra massa plugg till imorn och spec till fredag, gah ! kan inte torsdagen gå och fredagen försvinna och lördagen vara för evigt ? Gosh vad det hade varit bra, men men. Det som är kvar att göras är:

Kemi planning B (Torsdag)
CAS upssats (Fredag)
Svenska 100 sidor i en bok (Torsdag)
Psychology Internal Assesment (Fredag)
Geography Fieldwork (Fredag, ev. Nästa vecka)
Hålla i engelska lektion i 40 min med gänget (Fredag)

Ja det är vad vi på IB har, PÅ TVÅ DAGAR ! Men detä r bara att gilla läget, ska bli så skönt efter fredag för då kommer vi inte ha några fler inlämningar. Då är det bara att bo i böckerna och repetera, repetera och repetera inför mock, under revision och inför exams. Inga mer skriv uppgifter <3 Gosh <33
Inte för att det komemr bli så mycket slappare men man slipper sitta vid datorn 24/7 och jobba massa med saker som har deadlines. Aldrig mer det ordet typ <3

Längtar massa till lördag för det kommer bli bäst, tattarna igen + linn och jenno :D fekke och krogen, underbart ! Sen på måndag åker jag till v-ås tills på torsdag, det kommer bli så underbart ! Ska typ inte sova någonting så jag verkligen tar vara på tiden där uppe, bäckerna kommer iofs hänga med dit upp men som sagt så finns det nätter att studa på så de får väl gå till det och på dagen får jag vara med bröder + mamma :D Kärlek på det massa <3
Dock finns det folk jag kommer sakna men . . i v-ås är jag typ 3 veckor om året så det är mest kärlek att åka dit <3

Naej dags att ta tag i saker och ting så jag förhoppningsvis kan lägga mig vid 1-2 inatt :) Pews !

SJUTTON: Du kollar alltid på personen...
SEXTON: När du pratar i telefon med personen och du precis har lagt på för två min sen så saknar du fortfarande personen
FEMTON: Du läser deras sms , gästbokinlägg mfl. om och om igen..
FJORTON: Du går väldigt sakta när du är med personen
TRETTON: När personen är i närheten så känner du dig blyg
ELVA: När du tänker på dom slår ditt hjärta snabbare och saktare samtidigt
TIO: Du ler när du hör personens röst
NIO: När du ser personen så finns det ingen annan i vägen, bara han/hon
ÅTTA: Du börjar lyssna på mer lugnare musik samtidigt som du tänker på henne/honom.
SJU: Han/Hon är allt du kan tänka på
SEX: DU blir helt hög av deras parfym/lukt
FEM: Du har insett att du ler jämt när du tittar på personen
FYRA: Du skulle göra allt för personen bara för att få träffa han/hon
TRE: Medans du läste detta så var det en person i dina tankar hela tiden
TVÅ: Du var så upptagen med att tänkandet att du inte ens upptäckte att nummer tolv inte finns.
ETT: Du rullade precis upp för att titta om det va rätt och nu skrattar du åt dig själv.

Peace out !

"Let's get out of sight, baby run away with me"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha den listan var bra du ^^ stämde väldigt bra, speciellt de sista två punkterna ;)

Och så skönt att slippa alla jävla inlämningar! wiee :D

2008-02-07 @ 22:45:21
Postat av: Lil' Emo

Haha ja det är faktiskt lite läskigt ;) Ja det är typ det bästa nu ju

2008-02-08 @ 07:12:02
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0