I got over you.

Dagen har varit helt fukked på något sätt men ändå så jääkla bra.
Spenderade massa tid med Ib peeps för vi hade rast mellan matte och psykologi provet idag.
Var längsen som jag var så mycket med gunnel också, det var massa kul.
Skämten var på total botten nivå men wtf, kul hade vi ju XD
Sen gick inte proven så jäkla bra men för att leva upp till att vara optimist så är det trots allt mocks + att vi har massa veckors revision nu med. Man kan inte göra bättre än sitt bästa.
Gunnsan ringde nu och hade glömt nyckeln hem och ingen var hemma så nu skulle hon visst komma hit ;)
Sen efter hon åkt igen blir det att läsa lite psykologi tror jag eftersom provet är på måndag, imorn på morgonen ska jag försöka göra klart min internal helt för jag behövde göra lite ändringar, innan jag ska kolla film med bengi. Sen på kvällen är det melodifestival som gäller hos gunnel och på söndag är det massa psykologi och inte minst kemi som gäller. Gosh, alla prov har gått lite halv kass men kemin vill jag inte ens tänka på. Engelskan och geografin kommer gå bra för hoppningsvis. Känns som att det inte behöver pluggas så extremt mycket på de två iaf innan exams så det känns ju lite lugnande men gah, jag vet inte hur det ska gå. Plugg som fan och lite fritid blir det nu så jag verkligen lär mig allt!

Massa konstigt har det varit idag med för jag har varit konstig pga massa saker men jag pallar inte folk ibland när.. Äh jag ska inte säga något men det är mitt sätt att släppa taget och förlåt om det blir fel och att jag låter arg/sur/irriterad och om någon tar illa upp. Men som sagt, det är mitt sätt att försöka hålla något på avstånd och ibland blir det fel. Sry.

Bowling med brudarna i laget idag var guld. + att Cantona är så jävla skön! Haha hennes kast med sin vänsterarm gjorde min kväll XD <3 Kärlek på det. Och alla andra, guld är ni ! <3

Dags att umgås igen. Skriver kanske senare.

Peace out!

"The day I thought I'd never get through, I got over you!"

Kommentarer
Postat av: Rico

tycker nästan synd om er med exams och shit..

hm eller inte :D mwahahaha

2008-02-22 @ 22:44:28
Postat av: ida

"Skämten var på total botten nivå men wtf" det vill jag väl inte påsstå att dom var! Så mkt lägre än Glocalnet finns det ju faktiskt inte ;)
Tack för en super härlig dag gumman!

2008-02-22 @ 23:42:27
URL: http://idagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0