I just won't let you love me.

Gah drygaste dagen idag faktiskt även om den varit lite soft. Har pluggat psykologi heeela dagen, iofs inte jätteseriöst så folk ska tro att jag kan allt nu men ändå. Förhoppningsvis ska något ha fastnat till imorn. Provet slutar 09:15-09:25 något så funderar på att sitta kvar i skolan efter det och göra kemi eftersom jag ändå slutar då, får inte gjort mer hemma typ, måste bara se till att lägga in ny musik på mobilen <3

Igår var en massa bra dag, vi skaffade ny soffa, världens goaste lätt så jag kommer typ bo i den nu. Sen kom bengi och tönt och kollade på film. Casanova med Heath och En riddares historia med Heath, som vi iofs inte hann se klart men har sett den några gånger så det var lugnt, för sen kom gunnel & sussi och hämtade oss för vi skulle köpa mat innan vi drog till gunnel för att laga mat + kolla melodifestival. Det blev massa sång, matlagning of course, dans m.m Det var helt bra sen massa massa prat ^^
Det var nästan så det blev trägårn också efter det men till slut blev det inte så i alla fall och tur var väl det. Jag hade sagt åt mig själv att inte gå ut innan mocks och jag måste ju hålla på det, sen hade det väl blivit problem på något sätt; krogen är inte bra helt enkelt XD haha.
Men jag säger bara 6e och 8e, då blir det lite party iaf.

Aja, dags att kolla wallander nu och plugga lite sen sova för att vara "pigg" på provet.

On the first day that I met you,
I shoulda known to walk away,
I shoulda told you, you were crazy,
And disappeared without a trace,
But instead I stood there waiting,
Hoping you would come around,
But you always found a way to let me down,
It's time to say goodbye,

I just don't want to waste another day,
It's time to say goodbye


Peace out.

"Your love is just a lie, and you don't really care."

Kommentarer
Postat av: Rico

naw lilla hjärtat fick du inte gå på krogen endå du som var så på =P
jag har följt dig men lite svårt vettu ;)
hihi prov och prov och prov trevlig linje du har valt hahahaha
puss

2008-02-25 @ 07:17:37
Postat av: Bengi

Bästaste dagen :D

2008-02-25 @ 17:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0