I'm not interested anymore, but that's a lie.

Okej, jag hade svenska prov idag från 8:00-10:20 typ. Jag var hemma ca kl 12 efter jag och linnibiatch käkat på donken, åkte ner till knalle för att träffa en snubbe för att fixa en grej och hans polare var typ sötast utan att överdriva. Kommer hem typ 1 och ska räkna matte, har jag kunnat koncentrera mig det minsta ? Nej!
Blev promenad typ 17:10 till 17:50 och det var behövligt så hoppas jag kan koncentrera mig lite bättre nu och få gjort något. Blir väl en sen kväll ikväll eftersom jag ändå börjar 13:00 imorn och slutar 15:15 så det är rätt soft. Tror det är matte imorn också så det blir iaf ett roligt prov för hoppningsvis, lite roligt iaf kanske. Whatevs.

Sånna ord gör mig lack. Jag och Linnibiatch ger det tre veckor. Så lång tid kommer det ta, sen är det något, garanterat.

image24

4,5 månader. Varför bryr jag mig ens . .


Naej jag har inte lust med något just nu, inte plugg alls, men jag måste och jag vet det. Jag hoppas kunna träna imorn men ser inte ut så nu, isåfall blir det på fredag.

Peace out!

"Only when there's a reason to trust you."

Kommentarer
Postat av: ida

Matte är seeg.... Ville bara upplysa dig om att det inte är ngn träning på fredag, bowling ist ;)

2008-02-20 @ 19:23:20
URL: http://idagunnarsson.blogg.se
Postat av: Rico

fint att du tar kort på järnspåret vid knarkarna hoppas det är där annars har jag gjort bot mig nu x(

hahaha det låter lika kul varje gång du kallar Linn för linnibiatch xD

btw svara på msn nån jävla gång med (A)

much löv

2008-02-21 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0