I'm not the kind of person running away, therefore I'm surrounded by trouble.

Jaaaa.. Vart börjar man?
Tränade igår iaf, det var kul att vara tillbaka på planen efter 3 veckor men det kändes att jag varit sjuk. Attans vad tungt det blev i slutet vid "idioten" varianten vi körde. Mwah. Fast skönt som sagt. Träning imorn igen + match på eventuellt fredag eller lördag. Får säkert inte mycket speltid med tanke på hur mycket jag varit borta men men :)
Sen var det hem och försöka göra lite kemi. Satt från typ 22:00 - 23:30 men jag insåg att jag ändå inte skulle vara pigg nog för att få in något så jag la mig och sov till 8, det var softast och sen gå upp, göra godaste frukosten, kolla på 4 the nanny avsnitt och sen åka till skolan för att skriva kemi prov kl 13.

Herregud vad dåligt paper 1 måste ha gått, jag hoppas jag hade tur på mina 29 gissningar av 30 frågor XD Sen var det typ 45 minuter rast till nästa prov, då gick jag och linnibiatch till ws och bara segade sen var det dags för paper 2. Btw så skulle man fyllt i provsvaren med blyerts (alltså enbart kryss på ett papper) men jag lyssnade väl inte utan skrev med bläck men wtf. Och nej linni; det är inte så lätt att släppa när jag inser att jag är trög XD haha!
Aja paper 2 kändes iaf liiiiiite bättre men inte mycket. Hoppas jag får poäng för något iaf (A) haha blir typ en 2a eller nåt sammanlagt i kemi, INTE bra ;) men men. Man får vara positiv som sagt.

Sen efter det var jag och linnibiatch hungriga så vi drog till donken för att käka och prata lite innan vi skulle möta lille far på ticket. Hur som helst så kom jag och byotchii fram till massa saker, bland annat hur våra pojkvänner ska vara och nej, inga krav alls faktiskt typ :O sen fantasi-polygami vart det lite snabbt prat om, så linn måste fixa iaf 1 till så det blir på samma villkor. Tensta - My Cool spelades och vi kollade när adam was doing "his thing". Då tänkte jag massa på mattzzon och trägårn ^^, <3 Sen spelades No One och lite sånt. .

Aja nu har jag iaf hamnat här och ska som sagt plugga massa (försöka) environmental chemistry och human biochemistry (?) eller vad vårat andra option nu är. Haha inte vet jag ens vad topicen är, det är fanimej illa ^^
Aja, paper 3 imorn i kemi men det är mellan 8:00-9:15 sen slutar jag och är därför ledig till 13:00 på onsdag. Fiiiiiifan vad skönt. Blir massa geografi plugg då och det är de enda proven jag har kvar, mitt sista ämne :D sen är jag ledig från torsdag eftermiddag till onsdag :D mwihi! Lite tråk att lektionerna börjar igen men nu är det revision så det blir nog bra med den saken och så slipper man ångest och skam för alla proven som gått så dåligt XD haha. usch alla gånger !

"Jag pissar på dem"
"Jag kommer tillbaka"
(med något speciell röst <3)

Men men, plugg nu. Kanske uppdaterar senare om jag pallar.

Peace out!

"Keep on dreaming. That's the closest you'll ever get to me."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Tror säkert det gick bra.. ^^ Kunde inte ha gått annat när jag kramade blodet ur mina tummar för din skull ;)

2008-02-27 @ 19:18:15
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Bengi

P.s
Bengi vill beställa resan! xD

2008-02-27 @ 19:18:45
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Linn

ååh, fantasi-polygami haha where do I sign up? haha, får fixa detta nästa gång på krogen!! det är så kul att läsa för du och jag är antingen nere i ws eller så sitter vi på donken haha :) weei, din stalker ringer dig snart btw höhö

2008-02-27 @ 19:37:02
Postat av: Rico

ni på IB har ju inget liv, donken och plugga det är era liv ju inte ens vilja prata på msn :(

och low standards på boyfriends är väl inte konstigt bara kolla på mig =P
Linn och jag hm aa alla vet xD
bejb och jag jösses skall vi inte heller prata om eller va tycker du wiklund ;) (K)

mwahaha much love <3

2008-02-27 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0