It could have gone better but it did not.

Vet jag egentligen vad jag vill, även om jag säger att jag inte gör det ?
Vet jag egentligen vad jag känner, även om jag säger att jag inte gör det ?
Bryr jag mig egentligen fast jag inte borde ?
Idag skakade jag nog mer än någon annan gång, och varför vet jag inte, men det kändes som jag skulle falla ihop vilken sekund som helst, det var . . helt konstigt. Men samtidigt blir jag så irriterad på mig själv.
Jag lyssnar för mycket på andra, fast samtidigt som jag väljer att inte höra vad de säger så är jag helt blind, trots att jag har allting framför ögonen, jag vill inte se sanningen för att jag tror så gott om alla hela tiden.
Och det är inte jag som är mest osäker på allt, snarare tvärtom.
Nu har jag insett vart min osäkerhet ligger. .

Och nu ska frugan ta tag i plugget. Btw, så var promenaden med min man idag guld :D <3 Fast helt galet fel vart det med flåset, och nej; jag brukar inte flåsa i min säng när du är ute och går samtidigt som du flåsar ;)
HAHAHA.
Btw, bläddrade igenom massa sms nu och hittade:

"Haha.. Ja, var ju mys faktor 99 på den :) och du riktigt låg på min axel.. (a)" 

vadå minnen från mitt andra hem, haha ;) Den kvällen, a.k.a eventuella katastrofkvällen slutade ju rätt bra ändå ;)

Sen det här:

"Jo, du är jätte söt faktiskt, jag tycker de är ganska charmigt att stamma på din nivå faktiskt .. Sötast ju!"


Helt gulligt haha XD Tack eller nåt ;)

Imorn har jag softar dag igen. Prov 8:00-10:15 sen har jag inget mer den dagen, då är det läsa psykologi och matte som gäller :)

Peace out!

"Would you give it one more try?"

Kommentarer
Postat av: Rico <3

lite poesi förgyller kvällen för oss alla, ellr nåt sådant fint tillbaka, dags att kedjeläsa din blogg, enda som fattas är nikotinkicken fast den får man väl av de fina bilderna på msn (A)

much löv

2008-02-19 @ 21:17:40
Postat av: Anonym

hysch! du får ju inte vissa hela din umgängeskrets vilken mes jag är egentligen! ;) haha..

2008-02-19 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0