Oh baby baby, now you'll say you miss me.

Ja ibland är livet massa underbart! Hur otroligt det än kan låta.
Eller mitt liv är bra typ hela tiden har jag kommit fram till, bara man är optimistisk!
Idag gick jag iaf upp kl 6 för att ha prov kl 8:10-9:10. Psychology paper 2.
Kändes som det gick bättre än paper 1 iaf men man vet aldrig. Hur som helst så slutade jag alltså kvart över 9 ungefär, helt skönt så jag satte mig i bibblan för att vänta på min man, hade lovat henne att följa med till göta när hon slutade och istället för att vänta till halv 1 behövde jag bara vänta till 10 över 11 så jag gick till skåpen för att möta henne. Hon och vickan kom typ precis när jag kom till skåpen så sen gick vi. Det var btw värsta långt dit vi skulle, eller inte värsta men iaf längre än jag typ tänkt mig men det drog ju bara ut på tiden så det gjorde inte så mycket :P Efter det gick vi "min väg" och så hittade vi en fotboll och allt så vi var lite aktiva, sen gick vi mot stan och satte oss och väntade på min buss. Mannen, du har massa stora händer jämfört med mina :O
Aja, värsta bästa 2 timmarna idag faktiskt. Synd att det blåste så mycket bara ^^

Sen åkte jag hem iaf med pensrionärsbussen, den är så soft för man hinner lyssna på musik lite längre då. Sen köpte jag massa hustler <3 Åkte hem la mig i soffan (<3) och kollade lite love actually och nu hamnade jag här. Tänkte väl iofs lämna datorn snart och plugga lite kemi, DET KAN BEHÖVAS, minst sagt.
Imorn är det träning också, helt galet vad jag saknat alla ! Inte tränat på 2 veckor nu och det känns minst sagt som en evighet ! Men imorn <3 mwih. Min kondition är sämst som den är och efter 2 veckor har den säkert försvunnit XD haha.

Btw, blev lite gitarr spelande nyss också, och jag kom på att det skulle vara så soft att sitta i vår-solen sen i typ april på skolan trappa och spela + sjunga med ett gäng. Det hade varit nice <3

Naej, får väl se om det finns anledning till att uppdatera sen. Tror inte det, men ändå ^^

Peace out!

"Anything does not matter, 'cause I still love the one that got away."

Kommentarer
Postat av: Anonym

motionera mer du börjar bli tjock :D

haha ;) puss hjärtat

2008-02-25 @ 17:58:29
Postat av: Rico

glömde säga "just more to löv" ;) mwahaha (A)

2008-02-25 @ 17:59:21
Postat av: Lil' Emo

Men tyst darling. Jag vet att du älskar mina kärlekshandtag, oavsett hur många det är. rawr!

2008-02-25 @ 21:12:31
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Rico

klart jag gör bejb spec när du har de dära sexiga ätbara hotpants underkläderna som du är så het i ;)

hihi

2008-02-25 @ 22:07:57
Postat av: Lil' Emo

Men gullet inte här där alla läser . . ;) hähä

2008-02-25 @ 22:09:04
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0