So much of enough.

Jo, enough, det har jag haft alltför jävla länge nu, av allt känns det som.
Till exempel; alla internals som iofs är klara nu (glädje minst sagt), min förkylning/halsont, skolan i allmänhet, det extremt dåliga vädret osv.
Fast det ska väl nämnas att vädret blivit lite bättre nu och, gah, helt galet vad skönt det var att gå ut idag när det var som det var. Bristol känslan fanns där hela tiden. Vår vädret, the busklers, rocky road, the square, indiska restaurangen, jönköpings bottenlösa mage, affären med edvard monkton prylarna, snubben som fick pengar av mig och jenno (jenno: emelie, jag blev nog lurad) haha, skummet, engelska muffins, det engelska godiset, snygg mike, alla kilometer vi gick i shoppingcentret, mina puma skor, jennicas väsk incident, tjuvlyssnandet i väggen, stället på hörnet. . alltså det går inte räkna upp allt för det skulle ta alltför lång tid men gosh vad underbart det var. Dagar man verkligen vill uppleva igen. Ser fram emot vår englandsresa i sommar, massor verkligen och det andra som vi preliminär bokat <3

Min förkylning och shit börjar smått gå över men halsen vill inte ge med sig alls typ, hostan har varit värre idag och jag kan knappt svälja utan att det gör ont. Sen känns det som jag gått ner massa eftersom jag knappt ätit på 5 dagar men det har jag förhoppningsvis inte ^^

Måste säga att jag längtar lite smått till att skolan drar igång igen så man får gjort allt, typ moc exams. Efter det är det massa Fekke + krogen. Jag och jenno la typ upp en liten plan om Lördag & Tisdag men vi får väl se hur det var vi var lediga då och inte. Men som sagt, det är nog ingen major katastrof om man är liite trött på onsdagsmorgonen om det visar sig att vi har geografi då och inte ledigt ;) haha

Nissen skulle visst ut innan dess, synd att jag missar det, kunde ju supa henne under bordet men. . Det får vänta som sagt ;) haha

Annars händer det nog inte mycket. Imorn har vi match på Borås Arena men den missar jag ju nu eftersom jag är sjuk, ska iaf ta mig ner och titta på matchen. Södra Ving skulle vi visst möta, dem ska vi väl kunna ta tror jag :)

Dags att sova snart med, blev för lite sömn inatt. 4 timmar + att jag hann somna på bussen hem från stan till mig, nästan så jag missade min hållplats. Direkt efter det slocknade jag på soffan i 3 timmar  till ljudet av "Mina jag & Irene" på dvd<3

Nej jag vet inte, som vanligt. Det är nog det jag är absolut bäst på att säga skulle jag tro, eller det jag säger mest iaf om någon frågar mig om något. Det spelar ingen roll vad det är men oftast finns det ett "jag vet inte" men i svaret på ett eller annat sätt. Är jag så osäker på allt eller vad är det frågan om? Jag är väl bara rädd för att ta beslut när jag känner att jag inte har kontroll över vart, vad det än kan vara, leder. Gah, jag ska nog sluta tänka så mycket, och släppa verkligen allt, allt som inte har med skolan, fotboll, vänner och familj att göra typ för jag har inte tid för allt annat tjafs. Och jag vill inte. Jag har försökt intala mig det nu; jag vill inte. Men det är massa svårt, just för att det är som det är. Men hade situationen varit annorlunda så hade det ju inte varit samma sak, och det är det jag tror att det isf kommer bli, och då inser jag det alldeles för sent, så det kan leda till att jag sårar någon. Fast det gör jag väl i vilket fall, eller kanske inte jag, men . . Alltid när beslut fattas så är det ju någon som blir lidande, oftast iaf, men . . de måste ju tas i vilket fall och det är väl det här som känns bäst just nu och förmodligen framöver. Jag känner mig själv och jag är också sådär, jag skulle nog inte palla bara för jag märker att, ja, det finns ändå där fast . . Äh. Orka spekulera mer.


Peace Out.

"I would do anything, just to kiss you once again."

Kommentarer
Postat av: c'

ska sepe supa nisse under bordet? haha ja ser fram emot detta ;)

2008-02-16 @ 00:13:54
URL: http://corneliaericsson.blogg.,se
Postat av: Lil' Emo

haha ohja, sepe ska supa nisse under bordet alla gånger ;) klart du ser fram emot det när vi båda vet vart det leder .. :P Haha

2008-02-16 @ 17:33:15
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: c'

du är fan sepe på riktigt :P ha ha

2008-02-17 @ 18:49:07
URL: http://corneliaericsson.blogg.,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0