When did I get this stupid ?

Gah, sömnlös natt i princip och nu är jag trött som ett as. 2,5 h sömn </3
Inte bra någonstans, jag måste börja få ordning på mig själv.
Äta ordentligt, sova ordentligt och träna ordentligt bara halsen kan ge med sig någongång.
Inte för att den blir sämre, men inte nog blir den bättre heller.
Får väl se vad läkarna säger över tele idag, om jag behöver komma dit och kolla eller inte.

Jag är så dum.

Skola snart igen efter lovet, ska bli lite skönt (otroligt nog säger jag det) men mest för att träffa folk eftersom sjukan gjort mig helt isolerad under lovet i princip, miss my peeps lixx <3 Annars ser det väl ut som vanligt numera, lite fritid och mycket plugg men jag ser fram emot det för jag kommer inte behöva göra massa tid, förutom för mina tattare . . Gah! Men det är lika bra.

Måste tacka igen för att ni finns, utan tattarna vet jag inte vart jag skulle ta vägen. Ni är mitt allt.
En för alla, alla för en ;) (sjukan! haha)
Allt vi gör tillsammans är guld, och allt vi inte gör är guld, när vi liksom bara hänger <3 gosh.

Idag blir det nog lite softish dag i skolan, svenska - hål - engelska sen sluta. Iofs är hålet långt så dagen är inte så kort men inga lektioner typ och det är kärlek. Blir plugg på hålet. Och plugg efter skolan. Mocks börjar på tisdag. Gah, jag skulle behövt pluggat mer under lovet men som sagt har jag knappt orkat hålla huvudet uppe så det har inte gått jättebra :/ Men men det är bara att bita ihop och göra så gott man kan nu :)

Aja dags för skolan strax.

Peace Out!

"You can't tell me that there's nobody else."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0