You had your chance.

Sitter i ws igen, med linnilajnen ofc efter vår kafferast som vi infört ;) + deeptalk som alltid ! nice nice.
Vi har så massa bra saker att säga har jgamärkt, vi er so vetiga <3
Ska snart ha engelska, sista lektionen, helt underbart och den blir nog någorlunda soft, sen är det hem ochstuda som bara fan! Men men, efter den här veckan blir det skönt, inga mer uppsatser eller arbeten att skriva :D

Måste bara säga att helgenblev så jävla lyckad, först förfest med Brinck och c:o, sen dra tidigt till träggan, typ kl 22 var vi där för att vänta in resten av tattarna som kom typ kvart över. Så fick jag telesamtal typ halv, det är sussi som står utanför och väntar på en vän, frågade om hon skulle komma in men hon sa att hon var tvungen att vänta för de skulle till bishop sen. Helt plötsligt när jag och tattarna beställt våra drinkar och står runt det lilla bordet hör jag sussi "heeej gumman" och då börjar hon krama och pussa på mig, värsta överraskningen :D så hon stannade typ en halvtimma. Jag och hon var de första att inta dansgolvet haha så fult för det var mycket folk men ingen som dansade just då, helt kul ^^ Sen var det lite paus och sen massa massa dans igen :D Massa pussandes och kramandes också och .. gah kvällen var så jävla lyckad :D
Pratade lite med nisse också och det var soft, inget skrik eller någonting utan bara stå och snacka, och jag förstår vad du menar och.. . aa + lite snö sen då men, det var nice iaf :)
Mannen lyckades inte ta ner mig på backenheller, då kände jag mig lite stark som kunde stå emot haha XD
Justja, fröken Cantona kom till träggan med och förgyllde kvällen ännu mer med hennes lilla instrument, såå jävla skön är hon :D
Snöbollskrig utanför donken senare på natten, jag, rico, nina, nisse och cantona. Guld! ;) haha
+ att det bästa under kvällen var typ när vi stod och tog luft och jag hör "Adam Tensta - My Cool" då var det jag och mattzzon alla gånger på dansgolvet, så jävla bra :D haha äntligen typ ! <3

Men men.. blir en svårslagen helg men får ju försöka nästa vecka ;) Nu är det dags att snart göra sig redo för lektion. Får se om det hinns att uppdatera något ikväll, har förmodligen inte så mycket att säga så skulle inte gissa på det men whatevs.

Peace out!

"I don't do relationships, I'm just tryin' to have a good time."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0