You were not the best for me.

Gah, jag hoppas att det är kemin som är svår och inte jag som är trög, men jag börjar nästan undra.
När kommer jag använda det i arbetslivet egentligen ? Nej, klarar jag en 4a på exams gråter jag nog av glädje för den 4an känns lååååångt borta just nu. Kemin kommer vara grymt prioriterad under revision veckorna, minst sagt.

Skrev till min lilla biatch nyss och jag känner mig pepp på den 6:e och 8:e mars för då är det krogen. Ohja. Vi har sagt att Jenno ska göra sitt första besök på swing på torsdagen och sen på lördag är det kära trägårn igen <3 Och alla tattare; kan ni så ska ni med! så hör av er till mig om ni kan på lördagen där :D

Mjo sen var bror och martina förbi här en sväng innan och det blir nog att prata med tatuerarn på måndag för att höra mig för lite sen ska den förhoppningsvis bli av kort där efter :)

Imorn har jag typ softisdag igen. 2 engelskaprov som känns helt okej slutar typ 12:30 så det blir nice, massa pluggtid till kemin innan träningen och på onsdag är det dags för helvetesproven. GAH ! Men man får se det från den ljusa sidan, jag kommer defenitivt veta seriöst hur mycket jag måste plugga ^^

Justja, sen längtar jag massa till efter studenten, dels för att helvetet är över och mitt liv kommer börja igen, + att det blir england med brudarna <3 gah ! längta massa.

Lyssnar på Daughtry - Over you och den är bara så . . allt. Helt galet vad bra den är och den säger helt mycket.
Kärlek på den.

Om man skulle sova nu då så man är någorlunda pigg till provet imorn, för det är inte spec ovanligt nu för tiden att jag är trött om man säger så . . (A)

Peace out!

"Now it's all said and done."

Kommentarer
Postat av: Linn

baccardi

2008-02-25 @ 22:29:21
Postat av: Linn

hhaha, jag hatar blogg.se eftersom om man gör såna där 3-hjärtan och skriver text efter så försvinner allt man skrivit :( iih, längtar till den 6e, jag saknar 'nästan' swing haha, eller får jag säga så? :D:D

2008-02-25 @ 22:32:55
Postat av: Lil' Emo

jag med, det suger men jag känner dina hjärtan efter "baccardi" ;) haha. Ja jag längtar massa med :D och jo klart man får sakna swing, det är bra men trägårn är helt enkelt bara bättre XD Men jo swingeling nästa! hjärtapådet.

2008-02-26 @ 06:36:05
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Rico

jag är på den 8 om jag får ;D
måsste ut igen har ju inte kunnat gå på krogen på skitlänge =/

Linn det går inte för krokodilen är med i html koderna ;)

puss på er ;D

2008-02-26 @ 06:36:06
Postat av: Lil' Emo

JAA klart du ska med baby :D:D «33

2008-02-26 @ 15:00:08
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Bengi

Ny design ser jag.. Inte bara pluggat kemi alltså ;)

2008-02-26 @ 15:28:03
Postat av: Rico

mwiih Emelie då kanske jag kan sova hos dig nu som vi har sagt varje gång x(

hahaha 3 (K)

2008-02-26 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0