Bitt & Fitt

Sitter i WS for the moment med linnilajnen och gör i princip ingenting. Hon skriver på sin extended och jag funderade på att börja med min CAS uppsats men njaa. Ligger lite före med svenskan nu så det känns bra och ska göra lite engelska och förhonningsvis lite geografi ikväll om jag hinner. Gah, jag har ju nästan fått lite motivation.
Fast jag är faktiskt (även om jag nyss pratade om min motivation) trött på allt och vill bara att IB ska vara över och det kommer kännas bäst när det är det <3 Jag har fått lite mer hopp om exams iaf, det ska väl lösa sig antar jag .. hoppas jag.


Igår kände jag mig också duktig när jag gjorde massa svenska och det var skönt att få det gjort så jag slipper känna mig tvingad att hinna klart ikväll (Eftersom jag i princip är klar) så det är skönt att vara ute i god tid för en gångs skull.
Ha de ingen svenska idag, ingen tok, ingen kemi utan enbart matte så jag börjar om ca 1 h och har min första och som sagt enda lektion då <3 Åkte ändå in vid typ 9 för att umgås med linn lite :D hahahaha för hon är crazy biatch så det är värt det alla gånger ;) Har träffat min man ett par gånger idag också, trevligt trevligt! :)

Sen är jag trött på att folk bryr sig så jävla mycket, ta allt för vad det är och lägg inte ner så jävla mycket energi på saker som är totalt oviktiga, tack!

Naej om man skulle göra någon nytta nu då, CAS uppsats kanske, om jag orkar . . (A)

Peace out!

"You turned my life around, you picked me up when I was down"

Kommentarer
Postat av: Linn

aawie, i'm your crazy bitch? hahaha, lurve to you zllutty, gosh vi är knäppa

2008-01-11 @ 21:39:24
URL: http://linngust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0