I thought that was what I wanted for christmas, but oh no.

Dags att uppdatera nu kanske när det är nytt år och allt? Ohja. Har iaf fixat om "designen" lite så den är ny för året och jag känner mig mer och mer nintendo-nerd <3
Har bara inte pallat innan och har inte haft så mycket att skriva. Skriver mest när jag funderar massa och jag har inte gjort det på länge, säkert bara för skolan inte pågår just nu <3 Tjerlek på det.
Yeye, folk som bett mig skriva så får bli bättre på det nu igen, sen att folk gillar att läsa all crap jag skriver är ett mysterium still ;)

Anyways, julen har gått och nyår också. Det här lovet är snart slut och det gör typ ont i mig för jag orkar inte IB det allra minsta längre, samtidigt vill jag börja skolan så helvetet tar slut någon gång, gosh vad skönt det ska bli.
Snart är alla inlämningar klara sen är det bara att läsa, läsa, läsa och det kommer väl inte bli så himla mycket roligare men jag orkar inte skapa mer nu -_-

Det här lovet har iaf varit helt galet bra. MAssa krogbesök nu det sista och varenda ett har varit bra på sitt eget sätt, och linnilajnen har sovit här hemma alla gånger hon varit med ute. Det är lixx snacket efter krogen och morgonen efter som är guld och det kommer Lajnea ta del av den här gången. Mwihihi :D Anna och Nathalie ska också med på krogen, 2 andra tranemobor men de skulle visst inte sova här för de fixade skjuts men ska bli trevligt att träffa dem :) Vi pratade lite när vi var och kollade Håkan Hellström i gbg i somras och de var väldigt trevliga så det blir nog alla tiders ;) Ska höra igen med nino om hon vill hänga med, hoppas hoppas hoppas ! Men hon lät lite tveksam när jag frågade första gången :/

Har hunnit umgås med min man massa med, okej massa kanske är överdrivet men med tanke på hur mycket tid jag kan ägna åt mitt sociala liv i vanliga fall så är det massa ^^ Shrek dag/kväll hos henne men jag såg inte så mycket av filmerna, lite av tvåan men 3an såg jag inget av XD haha och bio. Han hoppade och ja, du såg hur det gick ;) det är därför jag inte hoppar ^^

Bengi och tönt har åkt till vemdalen och de är saknade som fan, kom hem <3
Gunnel åkte till sälen, hon är saknad som fan också, kom hem <3

Ikväll blir det typ plugg och träning och dusch, kanske titanic ikväll/inatt också (A)
Men men. Uppdaterar senare om jag orkar. Pallar inte skriva allt på en och samma gång.

Måste dock tillägga att jag pratade med Lajnea i tele på nyår och det var redigt kul måste jag säga, haha :D
Du ursäktade dig säkert 5 ggr för att du var lite påverkad och . . Resten lämnar vi åt fantasin ;)

Peace out!

"U R My Phantasy"

Kommentarer
Postat av: Linnea

ursäkta till alla ursäkta :P och kärlek att håkan

2008-01-02 @ 19:32:17
URL: http://lajnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0