In a second you'll be wrapped around my finger.

Jag förstår fortfarande inte, men jag tar väl det antar jag. Jag vet inte vad jag kan göra och inte spelar det väl någon större roll, för det gör troligen ingen skillnad ändå. Hinner egentligen inte med blogg nu heller men det är fullt nödvändigt och idag pallar jag inte massa "paragraphing" även om man nästan har utvecklat tvångstankar när det gäller just det, så blir det idag helt enkelt ett helt stycke. Dagen började typ. . Den kunde börjat bättre men det var väl lika bra att jag fick höra det för what? 5e gången eller något? Yes yes, vaknade iaf och orkade knappt gå upp som vanligt så det blev att stressa lite </3 Kom iaf i tid till geografin som var världens segaste idag och jag pallade inte hänga med hela tiden så hoppades bara på att inte få någon fråga. Lektionen var över till slut som tur var och vi fick reda på att vår mattelärare var sjuk även idag så vi hade ingen matte. Mina onsdagar ser i vanliga fall ut som så att jag har geografi mellan 8:00-9:20, sen har jag hål fram till just matten som börjar 13:15, men eftersom den var inställd idag så hade jag rast till 15:35 vilket innebar 6 timmar och 15 minuter. GASH ! Men men satt lite och gjorde fieldwork medans linnibiatch hade fysik och sen drog vi ner på stan en snabbis och jag köpte godis idag :O Typ kors i taket men än en gång kom jag fram till att det faktiskt inte är gott, jag ville nog köpa det enbart för att jag "får" nu, men det blir nog inte så mycket mer av det nu, mest av den anledningen :) Känns bra att inte gilla godis längre<3 Aja, sen kom vi tillbaka och jag gjorde lite mer fieldwork men det blev typ inget för jag var lat så jag pratade med linnibiatch och hanna i bibblan innan vi drog och åt. Efter det hade hanna lektion så jag och linnibiatch drog in i ett rum i bibblan och satt och pratade massor. Hon är bäst på att lyssna för just nu verkar jag bara ha en massa problem, fast de är mest skrattretande så vi skrattar typ bara åt det. Spec idag efter förklaringen om hur allting verkligen funkar och har gått till, helt jävla galet XD haha. Linnibatch; I helgen blir det maaassa prat och flöt och film och allt vad det heter :D Sen drog hon för hon hade matte så jag satte mig själv lite i bibblan för att vara duktig och göra psykologi men icke, jag satt och tänkte i typ 1 timma och 10 minuter på verkligen allt och inget och det var massa frustrerande för jag har inte tid för att tänka nu med allt som behöver göras! Men men. . Om ett par dagar släpper det nog, eller det måste det men jag vet hur det blir. Jag tror hela tiden att det blir ändring på saker och ting men det är samma sak varje gång och jag blir trött på att jag aldrig lär mig, jag tror mig alltid se något gott i allt. Jag har blivit för mycket optimist helt enkelt och vart det kommer ifrån har jag inte en aning om. Anyways, sen efter psychologin som jag hade mellan 15:35-15:55 så åkte jag hem, det var nice ! La mig i sängen för att läsa processen och jag var helt galet trött så kommer pappa och bara "emelie sover du eller?" någon flyger upp och bara "NEJ!" men jag somnade nog för klockan var massa mer när jag kollade på den igen (A) Fick iaf läst klart det jag skulle och nu skulle jag ha gjort min psykologi men eftersom jag inte är helt säker på hur jag ska svara på frågan jag blivit tilldelad så orkar jag inte redigt ta tag i det och som sagt så behövde jag skriva lite blogg så jag gjorde det ist ^^ Uhh, har faktiskt inte haft på min tele sedan kl halv 6 typ, förutom undantaget då jag skulle lägga in en ljudbok på mobilen, kom fram till att det dock gick snabbare att läsa själv och att jag kan lyssna på den när jag inte har lika bråttom ;D Det har varit skönt för annars har jag den i handen typ 9/10 av tiden jag är vaken under dygnet så nu ska jag försöka förminska den delen avsevärt ! IGår var det första grusträningen btw och det var faktiskt bäst :D Det skönaste var att alla var så positiva trots det något dåliga vädret så det var ritkigt kul även om vi bara gjorde typ löpövningar i dryga timmen. Sen har det kommit ytterligare en ny tjej från strax utanför dalarna till vårt lag, hanna, och hon var värsta trevlig så pratade med henne massa igår, helt skön :D Christer sa också att det aldrig sett så bra ut första träningen som det gjorde igår under de åren han varit tränare för olika damlag så det kändes riktigt peppande att höra. Den här våren blir nog bra om alla fortsätter vara så jäkla positiva <3 :D Sitter och lyssnar på Takida och de är inte så tokiga, tack min man för du lärde mig att dem var bra ! Inte alls min typ av musik men det finns alltid nåt i alla genrer som är bra och det är väl takida i deras genre som är bra ;) Men nu ska jag nog försöka ta tag lite i psykologin eller så sover jag helt enkelt och vaknar lite piggare imorn för omväxlingsskull, det skulle vara skönt. Måste också tillägga att allt jag skrivit nu ikväll är ungefär en tredjedels extended essay i wordcount. Jag hade lätt kunnat skriva en hel extended om en vanlig dag för mig nästan, sug på det när det tar över ett halvår att göra en redig extended </3

Peace out!

"When we play the game you'd better play my way"


Kommentarer
Postat av: Johanna

JÄVLAR VAD DU SKIRVIT. Jag får nog läsa det i morgon .. :P haha

2008-01-16 @ 22:00:30
Postat av: Lil' Emo

Haha ja idag blev det lite ;)

2008-01-16 @ 22:23:59
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Linn

aaaw, min lilla byotch haha. japp, i helgen blir det flööööt och bullshit som in i fan^^

2008-01-17 @ 09:47:51
URL: http://linngust.blogspot.com
Postat av: Lil' Emo

ja som fan också ;)

2008-01-17 @ 13:55:41
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: mannen

så lite så ^^ det är dags att du börjar lyssna på lite "riktig" musik nu!! :D:D

2008-01-18 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0