No touching in front of mama.

Blir ett till inlägg utan paragraphing för jag pallar inte, det tar bara onödig plats (som om det inte finns tillräckligt?), whatever, jag orkar inte och bryr mig inte heller för den delen. Var massa längesen jag skrev tror jag och det är nog bättre för eftersom jag under under en veckas tid får ihop ett inlägg fullt med crap, så vet jag inte om det hade blivit spec mycket bättre om jag skrivit dagligen, och den som väntar på nå gott. .
Hur som helst, så har det vara massa och då menar jag verkligen massa jävla jobb i skolan att göra + träningar på det och det tar på kroppen en hel del så jag är ganska slut men, och ja det finns som alltid ett MEN, det kommer vara den bästa helgen på jag vet inte huuur länge och imorn kommer vara bästa jävla dagen :D Först lager med linnibiatch och ella, som förövrigt är en vän till linnibiatch som kommer från gbg, har inte träffat henne innan men hon ska visst vara väldigt social så det blir kul att träffa nytt folk lixx ;) Sen efter det är det fekke och krogen som gäller långt in på natten, underbart <3 och typ hela tattargänget kommer vara med, det är KÄRLEK och LYCKA på högsta nivå alla gånger. GOSH vad ni fyller mitt hjärta till max<3333 Och mattzone och rico ska var amed, ännu mer guld ju !! Gunnsan är dock lite sjuk så jag hoppas mest alla gånger att hon blir frisk och kan vara med, det är itne samma utan henne :/ Får se om sussi och jessica kommer lite också och följer med till trägårn, det hade ju varit guld. Sussi var förutom värsta söt idag och vi umgicks massa innan träningen, hon är gulligaste 25åringen lätt ^^,
Aja, annars har jag nog inte så mycket mer att säga (oväntat) så I'll leave you with this for now. Lääär ju bli uppdatering på söndag om det hänt något imorn, och om jag lyckas hålla mig ifrån allt som inte ska hända men linnibiatch; visst, vi bryr oss inte ett jävla skit ? Nej just det :D Mwahahaha !
På återseende.

Peace out!

"I'd do anything, just to hold you in my arms. To try to make you laugh, 'cause somehow I can't put you in the past"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0