Rader från Razah - Rain som sedan avslutas med "Nr.1"

Och Noone med Alicia som spelas överallt och ingenstans precis hela tiden. Är det bara jag som inbillar mig eller vad händer?
Gah, låtjävel ! Fast den är förbannat bra .. Men det är alla låtar som har någon typ av betydelse.

Imorn är det helvetes skola igen och detfinns verkligen bara ett fåtal människor jag verkligen vill se.
Tranemoborna och jenno är saknade jämt såklart <3 gosh!
Det är dem som kommer få mig att klara sista terminen!

Skuldkänslor för massa och ingenting.

Sitter och skriver min WL2 uppsats nu med. 731 ord än så länge så jag ska ha mina ord över 1000 gränsen innan kl 6. Då ska jag försöka vara så gott som klar iaf. Det jobbiga är att jag skrivit om min uppsats totalt sedan first draft så jag gör en helt ny till final draft utan någon som helst feedback, det känns mindre bra men jag är så trött på allt med vad IB heter så det går väl som det går och Laila säger väl förhoppningsvis till om hon hittar major mistakes annars får jag väl leva med att det integick bra någonstans. GAH !

Sen kom jag och tänka på hur vårens fotbollsspelande kommer bli lidande, för det lär det göra.
Om jag mår såhär över stressen nu, hur kommer det inte vara om ett par månade då ?
Jag vill inte ens tänka på det.

Alla sjöbotattare, ni vet vilka ni är;
ALLA tattare i gänget, tack för att ni finns. Ni är guld alla gånger om<3

Dags att lyssna på lite ny musik och fortsätta med uppsatsen snart och jag har dåligt samvete för jag inte har pluggat mer under lovet faktiskt. Men det harblivit en hel del krogen nu, kanske för mycket, men det har varit kul och nu när mitt sociala liv i princip nästan försvinner igen så får jag ta igen pluggandet då. Det löser väl sig till slut som allt annat . . som det mesta iaf.

Min man ska ha creds också. Tack för att du ALLTID på något konstigt jäkla sätt får mig att bli glad. XD <3
Btw, så borde vi ha något mer marathon ? ^^ När vi har tid så att säga ;)

Btw jag borde ha ett nytt typ lite sent påtänkt nyårslöfte till de andra jag har:
- Att sitta vid msn MAX 2 timmar varje dag. Eller om folk behöver prata med mig där om något vesäntligt.
så ni som läser min blogg vet det nu då iaf. Det börjar imorn med tanke på att skolan börjar, nu ska jag ta tag i jävla IB det sista!

Uppdaterar senare om jag hinner.

Peace out!

"'Cause I don't wanna be without you - Nr.1!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är älskad

2008-01-06 @ 17:34:29
Postat av: Linnea

det samma det samma dear:) nu ska vi bannemej klara sista terminen!!

2008-01-08 @ 16:42:46
URL: http://lajnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0