The way you wear your smile got me really diggin' you.

"They say the cool is all over me"
Mattzzon, nästa gång är det du och jag som kör Tenstas grej på Trägårn foo shoo :D Tänker på dig mest när jag hör den nu ju, våran låt :D haha

Men men har haft geografi nu som vanligt i 1h och 20 min, den var helt okej första 30 minutrarna sen blev den äckligt segt men jag slapp frågor ytterligare en gång <3 haha typ det jag har som mål med varje lektion där ;) Fick läxa också så borde kanske göra den nu ist för att sitta här + att jag har massa andra saker att göra men blir matte sen till tusen skulle jag tro och ikväll efter jag varit ute och sprungit så får det nog bli psykologi och svenska, kom på att vi ska börja läsa en ny bok nu om jag inte har helt fel så det kan ju vara bra att börja lixx :P
Whatevs, sen mötte jag AAAAS vid skåpen och pratade lite, det var trevligt och så kom nina dit och pratade lite, vi blir fler som ska ut och äta så det är nice :D Men bengi kunde inte följa med idag, det var typ helt mest synd :(  Hoppas det iaf är bättre med dig idag älsk <3
Sen träffade jag på Robin här i skolan, var orolig för att inte känna igen honom men han verkade känna igen mig också konstigt nog så det var ju trevligt ^^
Annars händer det inte mycket idag, kunde iofs ha gjort men blir tyvär inte så nu ://

Sitter i ws lite iaf med hanna nu :) Trevligt trevligt ! :D Lyssnar på McFly - Stargirl just nu med, den är skön! Lite minnen i den faktiskt ^^

So wouldn't you like to come with me,
go surfing the sun as it starts to rise
Woah, your gravity's making me dizzy.
Girl I gotta tell ya, I'm feelin' much better,
I can't get enough of you.
Galaxy defender, stay forever.
I'll never get enough of you.

Om man skulle göra någon nytta kanske ?

Pappa: Det ser ut som en svinstia här inne (om mitt rum)
Jag: Men jag klagar aldrig på ditt rum!
Pappa: Bara för det alltid är snyggt.
Jag: Nej . .
Pappa: Godnatt ditt svin.
Jag: Godnatt jävla surgubbe!
. . .
Båda: Hahahaha!

Han är söt ibland XD

Peace out!

"I just cannot wait to kiss you."

Kommentarer
Postat av: Jennica

You know, varje gång jag hör McFly så tänker jag på Bristol, och speciellt när vi åkte i bussen på väg till skolan. Härliga minnen det:)

2008-01-30 @ 12:56:53
Postat av: Lil' Emo

Eller hur, sakna Bristol till tusen. "That girl" är väldigt mycket Bristol :D

2008-01-30 @ 18:05:40
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Bengi

Nu är jag "frisk" i kroppen i alla fall.. ;)

2008-02-03 @ 12:17:42
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: anonym

<3

miwhi :D

2008-02-26 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0