There's nothing I wouldn't do to be able change it all.

Igår var det krogen igen. Lajn kunde återigen hänga med, det var guld. Folket som var med är guld <3
Nina, Ina, Frida, Nathalie, Lajnea, Mannen, Lajn och Anna.
Det var kul som fan igår, tack för det <3 Typ 3 timmars dans med mini uppehåll. Now we're talking!
Bättre intryck av swing nu och de spelade bra musik faktiskt, 90 tals euro typ när vi kommer dit,
helt underbart!

Idag var det knalle med Bengi och Tönt för de har äntligen kommit hem! Det var mys.
Sen efter det gick vi hem till mig och kollade film och snackade lite och nu sitter jag här, helt slut
och vet att jag behöver ta tag i min uppsats men det blir väl senare som vanligt .. gosh vad jag är
kass med skolarbetet just nu! Men men. . Annars händer det inte så mycket. Förmodligen blir det
att gå med gänget och se "Arn" imorn, mys isf.

Det är inget och kommer aldrig bli något,
du behöver inte tro ett ord jag säger sen
men tro på det i alla fall. .
Jag skiter i allt så uppstår det inte fler
missförstånd och/eller problem.


Peace out.

"I'm gonna find a new place where the kids are hip!"

Kommentarer
Postat av: Bengi

Japp nu är vi hemma :) Du har varit saknad

2008-01-04 @ 22:28:04
Postat av: mannen

Tack själv fan sepe! :D:D

2008-01-05 @ 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0