What about happy endings ?

Gah, jag är så trött på mig själv. Jag måste verkligen göra någonting åt hur mycket jag "försover" mig jämt. I vanliga fall hinner jag ju precis till lektionens början men idag vaknar jag 8 (!) när jag börjar så det var inte så lyckat. Missade första och enda lektionen vi har på morgonen men åkte till skolan iaf för att umgås lite, tråk att bara sitta hemma. Så nu sitter jag med Hanna och Linnilajnen i WS och slappar typ, har druckit vårat kaffe som vanligt och nu är det typ bara att låta tiden gå så engelskan kan börja. Sen har mannen gett mig värsta mycket ansvar idag, jag ska ha hennes tele ända till typ kl 5 för det inte finns något batteri på den så jag ska ladda den åt henne och låna henne min laddare ;) Annars händer det nog inte så jäkla mycket idag. Plugg typ.

Helgen var helt bra faktiskt, lördagen var bäst trots lite småsaker som hände men det är sånt man får räkna med. Jag var dock inte helt medveten om saker och ting har jag märkt eftersom jag inte ens reagerat på alldeles för mycket, tur någon fick fram en arm tror jag . . <3 Sen satt tattaren och tranemo fast i varandra mestadels av kvällen, helt cute :D Jag typ dansade nästan nonstop i 3 timmar, det kändes för satan vad trött jag var. Sen drog en del av gänget till donken för att äta och efter det var det bussen som gällde, som vi förresten missade med 5 minuter och väntade på den andra i 25 min, jag trodde jag skulle dö i linne och vårjacka </3 Men men jag överlevde.

Söndagen var också nice. Var i stan ett tag och gick så var ute i typ 3 timmar på förmiddagen och sen drog jag hem för att träffa tattargänget och kolla film. högsta mysfaktor, dock var jag massa trött så . . ;) Tog prommis med mattzzon innan det också upp till sjöbotorg för att handla godis, vi behövde tjocka oss lite ^^

Aja nu har jag typ inget mer vettigt att skriva så lika bra jag lägger ner. Bara 50 minuter kvar till lektion nu -_-

Peace out!

"'Falling for you', does not exist in my vocabulary."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0