What hurts the most; for you only.

Gah, jobbar med Fieldwork just nu, mindre roligt men second draft på fredag och har i princip inte gjort något sedan förra draften så . . det är inte heelt bra men wtf, tar tag i det nu i veckan så ska det nog lösa sig :)
Får se till att jobba på bra idag.
Imorn är det drygaste dagen i skolan också, palla tisdagar seriöst ! Geografin har blivit så extremt dryg, sen efter en sån dag ska man orka träna -_- Men det löser sig nog det också (A)

Sitter och lyssnar på massa skön musik som jag har <3 Playlisten består nu av 1627 låtar som är guld :D har 80 nya cascada låtar, eller olika versioner men ändå. upptäckte dock att jag hade de flesta av versionerna men några nya blev det :) Måste kolla igenom någon dag hur många olika cascada låtar jag har och resna bort de jag har dubbla av :O

Såg att outsiders är ikväll också, minnen från 1an ofc! Så det blir nog att kolla på det samtidigt som jag försöker få gjort något på fältarbetet :)

Jag har börjat tröttna extremt på att sitta vid datorn nu och göra skolarbete, ska bli skönt när alla uppsatser och shit är klara så man slipper den här burken <3 Och mobilen har jag också börjat tröttna på av massa anledningar, däremot behöver jag den för att vara kontaktbar, men vissa dagar så vill jag slänga den i väggen <3

Helgen var helt okej den med, mestadels iaf. Fredagen var lite misslyckad, lördagen var mycket bättre och aa, det var nog bra att det blev som det blev. Lösa saker lite mer iaf <3 Söndagen var jag typ helt död och kollade 4 filmer tror jag XD

That smile made my day, typ :)

Jenno var frisk idag och jag är jelaous när det gäller hennes hår så himla mycket. Gash vad det är finast <3

Dags för lite mat nu, sen vänner + outsiders + fieldwork + sova :D

Peace out!

"And I shouldn't think about you the way I do, not being able to resist you. But in my eyes you're heaven."

Kommentarer
Postat av: Jennica

När Jonas var liten hade alla andra familjemedlemmar mörkt och lite smålockigt hår. Jonas kommentar: "Men jag vill också ha mörkt och knullrikt (!!!) hår!". Hähä:D Tack dear:)

2008-01-14 @ 21:46:24
Postat av: Lil' Emo

haha bästa kommentaren ju XD

2008-01-15 @ 21:59:02
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0