D'you want a piece of me ?

Jepp jepp, i brist på annat är det lite blogg som gäller innan duschen och sängen.
Gårdagen var lyckad och inte, men helt bra var det trots allt. Träffade sophiagullet för hon tog promenad och var utanför trägårn, såå värt var det ! Och sen träffade jag massa folk inne på trägårn, typ patrik, elin, sandra, oscar m.fl. Helt kul! Sen drog jag och Linn hem för att sova hos mig. Men helt lyckad kväll med alla IB människor och Bengi som inte är IBmänniska då ;) haha.

Idag har det inte hänt spec mycket. Det har verkligen varit en seg dag, när linn drog hem satte jag mig vid datorn och sen har det blivit lite film, baka, lite mer film och sådär så det har varit nice. Börjat snacka med Sötehannah från Gbg också. Heeeelt skön tjej, synd jag inte "hittat" dig tidigare </3 Men som sagt så ses vi ju snart, och förmodligen alla andra gbg människor ;) Fett värt!



Och just nu kom Cascada - What hurts the most på att spelas i winamp och hur mycket kärlek är verkligen inte cascada liksom? Jag vill bara se henne uppträda live igen. Det var så sjukt bra och jag vill ha mer ! Blir det inte Sverige för hennes del snart igen så blir det utlandet för min del ska jag be om att få tala om. Ohja! Jag dör inombords vid ca 2:15 i den låten och några sekunder framåt, sinnessjukt och jag älskar det <3 Gah!!

Naej om man skulle duscha nu kasnke så man är lite fräsch på jobbet imorn :)

Peace out!

"And not seeing that lovin' you, is what I was trying to do."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Men jag tillhör ju egentligen er IB:s..Står till ert förfogande helt enkelt :P <3

2008-07-21 @ 12:35:42
Postat av: Bengi

Just nu känns allt superkasst och då finns det inget bättre än att läsa din blogg och se alla dina uttryck när du skriver sakerna.. Då känns det lite som om vi känner varandra för bra. Men tackar vet jag för det <3<3<3 Withyou

2008-07-22 @ 21:50:30
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0