Girl all the bad guys want.

Nja, jag har väl börjat fundera och . . vad vet jag.
Är dålig med att uppdatera bloggen men det har inte hunnits med redigt. Iofs tar det inte jättelång tid men blir inget jättelång inlägg idag heller, tänkte lägga mig i tid idag men det blir väl som vanligt att jag får för lite sömn. Jag blir helt trött på mig själv.

Hur som helst så är min gitarr omsträngad (säger man så?) för sötepappa fixade det så nu kan jag spela :D Awie. Det är kärlek. Så det har det blivit mestadels av min lediga tid idag förutom träningen som gick riktigt bra och det var kul att träna med killarna idag faktiskt och vi hade bra övningar så 4 av 5 toasts på det.

Imorn är det jobb som gäller 7 - 16 som vanligt, sen funderar jag på prommis hem, tar väl dryga timman, och sen när jag kommer hem funderar jag på ett litet löp-pass till vattentornet fram och tillbaka. Mage 2008 på G typ. Haha, nej men det behövs till höstsäsongen så varför inte ? Om det inte slutar med att jag umgås med folk istället, det visar sig, skulle hur som helst vara skönt att få röra lite på sig förutom fotbollsträningarna.

Jobbet går som smort och det är nice att träffa gunnilse så mycket, har lite att ta igen från våra 3 ib år och massa kul blir det ju ändå under dagarna, även om arbetsuppgifterna inte alltid är de roligaste :)

Snart är det dags för gbg också om planeringen går som den ska. Haha vi får väl se hur det blir med den saken, men det ska nog fixa sig hoppas jag. Träffa babyvic, louise, lovisa (?) och alla andra (?). Jepp jepp.

Men dags att sova nu tror jag. Tidig morgon imorn igen </3

Jag har lärt mig vad skönhet personifierad är.
Jag har sett ren perfektion stå framför mig.
Jag har nu fått klarhet i vad det menas med att vara 'naturligt vacker'.
Jag förstår att man kan vara komplett, både till utseende och personlighet. .
Och jag vet att du är för bra för att vara sann.


Ta mig på orden. Och sen fick ett sms frå någon helt annan mig att fundera lite. Är det bilden jag ger ?
Eller var det ens seriöst ? Naej kanske inte till den graden, men tänkte om det låg någon sanning i det.
Det vore lite illa, iofs vet jag att det är som ett skämt som drar förbi alla, precis som andra rykten som sprids
när det gäller allt och alla, men ändå. Jag hoppas inte du eller någon annan tror det. Jag vet att det inte är så.
Jag driver bara, that's all.

Peace out!

"Har aldrig velat släppa dig sen första gången jag såg dig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0