I guess I'll never see her again.

Men jag orkar inte. Ja, världens typ Louise citat men whatevs, jag förstår inte att det kan samlas så mycket fel i en och samma person. Fel beslut. Fel tankar. Fel sätt. Fel allt!

Helgen var helt bra. Orkar inte utveckla nu tyvär.

Ska spela lite gitarr nu med.

Hur kunde bästa kvällen sluta såhär ?

Och tänka, på jobbet, är döden för det är det man har så mycket tid till.

Jag vill att tiden ska gå snabbt nu för att sedan stanna upp i evighet, hålla dygnet vid liv.

I won't be fine without you.

Här har jag inte så mycket positivt att säga så allt kommer stå i min andra blogg, synd kanske.

Peace out!

"Jag förstörde det finaste jag hade, jävla bra!"

Kommentarer
Postat av: Bengi

Men du har mig och det kommer du aldrig förstöra <3

2008-07-16 @ 01:43:21
Postat av: Lil'Emo

gah, du är bäst bejbi<3 du gjorde hela min dag bra igår. Alla förjväliga timmar fixade du med bara 2 timmar med mig <3

2008-07-16 @ 17:11:44
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0