I know the feeling of letting go.

Lite bättre dag har det varit idag, gunnel gör de grymt mycket bättre för även om jobbet kan vara drygast så är det iaf helt bra att jobba tillsammans med henne. Sen lyckades jag gå lite vilse på hestra idag och jag är kass. GPS på mig nästa! Ohja! Jag är förvirring persionifierad tror jag.

Sen har jag börjat ha telefonen lite avstängd på jobbtid. Det finns ens extremt bra funktion som gör att man enbart kan lyssna på musik och inte behöva ha på den. . aa, nvm. Jag kan koncentrera mig på annat och bli mindre berörd för stunden. Jag orkar ingenting nu och min attityd är sämst på något sätt. Folk gör mig pepp medans jag bara vill be andra att inte lägga sig i vad jag gör och vad jag tycker, vad jag tänker, vad jag säger, you name it. "Gud vad hon är emo nu då!", jo men det kan väl mycket väl låta så men nej; jag är bara helt ärlig och säger för en gångs skull för jag tycker eftersom . . äh, ofta jag får ut något av det här och alla kommer ta åt sig av det ändå.

Och nej jag förstår verkligen inte. Jag bara vet så hårt. Jag har den perfekta bilden i mitt huvud, den är inte perfekt förens någon timma innan ändå isf, men det spelar ingen roll. Ska jag gå och vara lost tills dess ? Snälla, när kom allt komplicerat in i mitt liv, jo jag har datum och allt. Jag blir så trött, jag borde förstått. Är ett "på låtsas" (?) ens värt det ? Jag visste samma sekund att något inte var rätt, inte skulle bli rätt. Det släppte inte tankarna, eller tvärtom. Så fort. Jag förstår inte själv vart jag vill komma längre.

Nei, sova snart och vara utvilad imorn tills gbg folket kommer och jag hoppas jag kan vara pepp, annars blir det en kort kväll på stan. Vi får se.

Skriva i andra bloggen nu, det funkar inte här.

Peace out!

"What have I done ? What have I become?"

Kommentarer
Postat av: Jennica

Hej dear, jag har helt missat att du har en annnan blogg. Adress? :)

2008-07-16 @ 23:40:06
Postat av: Lil'Emo

hihi det är typ en secret blogg så bara jag vet om den (A) <3

2008-07-17 @ 17:05:29
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0