I wanna breathe you in.

Och rubriken är till dig. För igår. Ord är inte alltid bara ord :)
Äh.

Blir ett kort inlägg nu och längre sen för hinner inte nu. Ska umgås med tattarna och eventuellt ta första doppet i vattnet för i år, så ska kila iväg och sen när jag kommer hem kommer jag skratta eller gråta.
Sen måste jag säga att jag behöver umgås med dig nu ! Vad vi än gör eller säger så ler jag alltid. "Men för helvete!". Ja, bara jag tänker på det så ler jag. Och jag ska bättra mig med tid, de gånger det går.
Sen måste jag åka för att träffa andra också som ligger närmast hjärtat, Karlstad lixx. Gah <3 V-ås! <3
Jag behöver er, galet mycket!
Gah, sen allt annat, det tar bara onödig tid. Okej, "skulle hon ha något bättre för sig?". Kanske inte men chanser försvinner i väntan på det man söker. Äh. . Längre inlägg sen.

Peace out!

"I tried so hard, to not walk away."

Kommentarer
Postat av: Mannen

"Jag kan aldrig mäta mig med ett hjärta så gott som ditt

Det är så stort och sväljer mig helt"





2008-07-06 @ 17:47:48
URL: http://mynameiselin.blogg.se/
Postat av: Lil'Emo

gaah, man «33

2008-07-06 @ 19:49:56
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Linn

...jag är Gabriel på väg ner genom himlen

Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam,

och jag känner mig bara så djävla tom ibland



haha, sjunga är alltid skoj :)

2008-07-06 @ 19:59:22
Postat av: Mannen

"Du är en tröst för gråtna ögon du är min fallskärm när jag faller om natten

Du sover som ett barn och jag saknar att kunna sova så

Du är äger mitt blod och du är slagsmålet jag aldrig kan vinna

Och jag känner mig bara så jävla tom ibland"

2008-07-06 @ 20:30:15
URL: http://mynameiselin.blogg.se/
Postat av: Linn

w00t mannen!



allsång! kom igen emelie

2008-07-06 @ 20:48:58
Postat av: Lil'Emo

haha, allsångsflört här mellan min bitch och min man«3 hahahaha jag kan den inte ;D

2008-07-06 @ 21:13:22
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Mannen

Linn kan ju iallfall låtarna jag imponerar med. Minus poäng till min fru, och plus poäng till min allsångsflört! :D haha

2008-07-10 @ 20:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0