I won't hesitate.

Gah jag blir trött på mig själv. Jag försöker men alltid blir något fel. Vad jag än säger och gör och det gör både mig och omgivningen irriterad, men vad ska jag göra. Jag försöker. GAH! Och det där. . alltså det skulle inte låta så någonstans. Jag. . det finns en anledning men jag orkar inte dra den för det ställer bara till mer. En mening gäller det och det var inte själva händelsen utan principen. Det ligger bakom allt vad jag tänker, tror, känner, tycker. . vad som helst men hade jag aldrig hört det så hade det inte varit samma sak. Jag kan inte begära något eftersom jag själv är som jag är, därför gör jag inte det men jag säger det igen; jag vet precis vart jag står och vad jag har för värderingar och de håller jag hårt vid, sen hur trovärdigt det är i andras öron är en helt annan sak. Jag blir bara så trött. Jag ska ta dagen som den kommer hädanefter, det blir nog bättre då. Och ungefär vid det här laget kommer ett flertal personer ha tagit åt sig, blivit irriterade och skriva något med den absolut mest irriterade tonen man kan tänka sig men just nu skiter jag i vilket nästan. Jag kan redan nu räkna ut det; "Men om jag är ett sånt problem så ska jag inte höra av mig.", "Vill du inte vara med mig så slipper du!", osv. osv. Ingen behöver ens känna sig träffad för det är vad jag tycker. Läs inte om så är.

Och nu ska jag försöka bli pepp efter den här dagen igen. Intervjun på manpower gick iaf bra och de verkar vilja ha mig till att jobba och det känns bra. Jobbet gick bra, och sen träffade jag några av tattarna och det var massa bra. Mitt rum är lite mer städat, och jag har ett flertal saker till att fixa ikväll. Nu blir det gbg fredag, lördag och söndag as well så nu hoppas jag louisen och vic är nöjda eftersom de planerat; så nej, jag förstör inte era planer <3 Men det var inte lätt. Förlåt. . Gah jag är så sämst just nu. .

Och vart är du när jag behöver dig varje jävla sekund av dygnet.


Just nu vill jag att tiden ska gå fort, sen får den gärna sakta ner under ett par dagar och sen kan den rusa på igen tills det blir ett par dagar till osv. Det är kärlek och jag vill ha det mest. Och nu ska jag väl inte jiddra mer för jag är trött på allt, less på det här,

Peace out!

"I've tried so hard, to not walk away."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Jag finns här alla decennier, år, månader, veckor, dagar, timmar, minuter, sekunder och hundradelar av ditt liv. Förr nu alltid vi <3 Svårare än så är det inte <3

2008-07-09 @ 23:09:31
Postat av: Lil'Emo

Tack älskling, vad skulle jag göra utan dig ? gaaah <33

2008-07-10 @ 16:20:51
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0