I'm gonna take you in my arms.

Jag har inte ens insett hur nära det faktiskt är.

Jepp, jag stressar med inläggen som vanligt, har inte haft tid idag helt enkelt. Direkt efter jobbet kom Bengi för att hämta mig och så åkte vi till stan en snabbis, jag skulle fixa lite. . hemliga saker. Haha och det gick nog bra men Johanna tyckte jag var lite sjuk i huvudet, men det är värt, antar jag :D haha. Så fick jag tag på nästan allt. Men jag är lite orolig att allt kan bli helt fukked up för tiden kanske inte finns, jag märker det, jag är desperat (a) Men aah, jag litar på turen som vanligt, det löser sig. Sen iaf så umgicks jag med Bengi och Tönt, sen när de drog vid 20 tiden bestämde jag mig för att jogga en sväng. Jag sprang förbi en . . minnesvärd plats och det kändes helt bra, tills jag insåg att jag faktiskt var ensam och vände precis lika fort. Vad hade jag där att göra då ? Jag vill minnas det som det var, inte bara som en plats. På vägen hem fick jag solen rakt i ögonen när jag gick uppe på en höjd och bara kände att jag är helt lycklig. Jag har allt. Allt.

Dags att sova snart och imorn ska jag uppenbarligen umgås med Bengi, Lovisa, och Babysophia :D Helt trevligt att det äntligen blir av någon gång, så jag får väl ge upp planerna på att sticka ut och jogga imorn igen ;) Kan ta det innan torsdagskvällen isf om jag nu drar på den, annars kan jag ut och springa iaf för i helgen har jag nog inte tid. . kanske på söndagen isf.



Gah, Ge mig, Alltid, Baby, Älsk, Galet, Eller nåt, Hjärta, Puss på det, <3, Bara för att, Jag vet inte, Men. ., I'm yours.
Så blir det . .

Naej, sängen nu så jag orkar jobbet imorn, förmodligen blir det en seg dag så får peppa till lite imornbitti. Hjälp med det någon ? :P

Peace out!

"You're my love, you're my sweetest thing. Don't shy away, don't shy away."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0