I'm known as the heartbreaker.

Nu är det såhär att jag sitter och kollar "Sally" avsnitt, ni vet det som gick på svt innan. Heelt kul.
Och jag funderade lite; tänk vad rik Eva (som Sally jobbar med tillsammans på biblioteket) skulle vara om de hade satsat pengar varje gång de slår vad om saker som Sally ska klara av. Hon förlorar jämt och det verkar vara en vardagssak. Ja, jag tänkte bara lite som sagt.

Idag var en chilldag på jobbet, det gick bra faktiskt och var ganska kul. Jag och gunnel åkte elmoppe båda två, det får vi inte men det var nice. Och vi klarade till och med backen efter att gunnel satt länst fram och puttade på lite med foten så det snarare kändes som en kickboard. Sen har vi alla sms som gör mina dagar helt mycket enklare. Tack människor <3
Och ikväll blev det inte redigt som jag tänkt, men det blev gitarrspelande iaf och sen så köpte jag cosmopolitan så satt med den ganska länge och det var . . givande, eller så (A) hähä.

Fortsätta kolla Sally nu antar jag. Justja, träffade Sophia idag med, nice att hon ska sluta röka och snusa om jag umgås med henne så är det första hon gör dra upp en cigg när jag träffar henne och Arvid, hahaha. Men jag ska umgås med henne så hon slutar :P Och aa, imorn är det jobb som vanligt, sen träning och efter det är det staden som gäller för att kolla Amanda Jenssen. Nästa vecka är det TENSTA, min jävla man <3 Jag och mattzzon ska stå där framme och vara heeelt med och linnibiatch ska med. Bara hon kan, blir att höra av mig till henne imorn :D Awie! Ja nu har jag nog inte så mycket mer att säga . . otroligt nog. Smsa vidare med man också om mitt avklivande när det gäller bussar för hon är månader äldre och att det är ett stort steg om vi inte fixar skiljsmässa. Krångligt värre, men ja, vi kommer nog fram till något snart, eller anländer till något . . någon snart. Haha <3
Jepp jepp.

Jag tror jag förstår precis hur han känner, ibland i alla fall.
En enda tanke och man är där nere. Den som drar i 500 andra.
Men det blir inte så att det lutar åt det positiva i alla fall. Hur är det möjligt ?
En mot 500, då är det starkt.
Som sagt, är det inte värt att slåss för så hade det inte varit så att man lägger
så stor vikt i det. Tillit och förtroende är väldigt svårt, svårt för någon som är låst.
Det finns alltid kvar. Jag kan inte glömma något som inte kommer glömmas,
eller som kanske borde glömmas för min del. Frågan är hur det hade kunnat gå.
Jag vet vart jag står, men jag satt så fel. Men vad gör man om någon drar i dig,
om någon fäller dig och sedan ger dig en utsträckt hand som du inte vet ska hjälpa
dig eller släppa dig ner än en gång. Enough.


Jag kommer inte fram till något ändå. Bullshitting. Yepp yepp.

Peace out!

"Baby, before it's too late, what about now?"


Kommentarer
Postat av: Bengi

Din bullshit är kärlek <3

2008-07-03 @ 00:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0