I've been touched by an angel.

Helt seriöst ja.

Snabbt inlägg nu innan linnibiatch kommer hit för parteey tillsammans med mina andra brudar. Jag är fett pepp för det var längesedan nu och ikväll blir det nice eftersom det inte är match eller något imorn, awie ! Sen kommer det nog vara folk ute som man känner och det är också massa kul :D Sandra och de har jag hört av bengi iaf och så kanske angered och elin hänger med så det är nice :D

Annars har det inte hänt mycket förutom det bästa. Halmstad igår med Nea, Nathalie och Anna. Där kollade vi Håkan och jag tycker nog att håkan har fina texter, dock lyssnarj ag inte på honom så mycket nä man sitter hemma liksom men live är grymt. Helt mycket energi och allt! Sen träffade jag Nisse och Tomten och det var helt massa trevligt. Tiden går lite för fort för att jag ska hinna med bara.

Känslan var helt ny. Jag visste inte om det var rätt eller fel. Jag visste inte om jag skulle släppa taget.

Har fixat lite peppmusik nu också så det känns underbart. Massa massa massa ny hardcore musik. Kärlek på hög nivå.
Och så har jag pratat med hanna, mia, sophia, mannen, bengi, angered, nino, linn. . massa och det är underbart <3 vissa hade mindre vettigt att säga men ..  ja ;) haha <3 Och jo det känns bra, och "det löser sig" som sagt. Tack verkligen igen, det känns verkligen skönt. Jag ler till och med i telefonen. Nice äre!

Tess - Breathless, ibland bara för att minnas.


Jag har inget vettigt att säga egentligen men massa att få ur mig.

Texten säger faktiskt en hel del och. . It felt so right. Jag kommer aldrig undra hur det här kunde bli såhär. My head gets so confused. Jag väntar precis där jag är. Vart har jag att ta vägen om jag nu skulle vilja springa ? Precis, jag har allt jag behöver. "Jag är nöjd om du är nöjd, är du nöjd?". Jag vet. Jag är. Och jag får inte sagt något med det här tror jag inte.

Peace out!

"Not a word is being said, not a verb not a noun."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0