Nobody wanna see us together.

Bra dag idag, grymt bra. Jobbet gick helt bra och jag fick ta lite egenansvar, bestämma vad jag ska göra ist för att fråga. Jag gillar faktiskt att jobba på kappland/markland/tunnland också, trots att det är hässle, så är ju folket bra och aa. Får väl se om det blir fler dagar eller inte, de hör väl av sig, det bär iaf tillbaka till tullen på måndag och då kommer jag bara ha två veckor kvar av jobbet, ska dock prata med Håkan och se om det finns möjlighet att få förlängt efter de 2 veckorna gått, time will tell.

Jepp, efter jobbet åkte jag ner och kirrade klockan jag blev kär i direkt jag såg den, kärlek <3 Vit och allt. Lite mer nice än min andra, eller mycket mer. Täntke först köpt en baby G igen fast i stål, men omväxling förnöjer :) Och hon som jobbade på Jolina var grymt trevlig och hjälpsam, helt underbart! Sen drog jag vidare till de andra stackarna som jag känt mig jättejobbig för, haha men de hade inte haft massa besvär ändå så det var underbart och de var också så sjukt trevliga :)

Imorn tror jag det är lite sådär halvt planerat att dra med Rico, Mattzzone och Oscar (!!!) till kärleksudden för lite sol och bad men vi ffår se vad som händer, skulle vara mysigt iaf. Längesedan jag umgicks med alla pojkarna :) <3 På kvällen är det förfest/födelsedagsfest för Albin som blir myndig och kan därför hänga med oss på krogen därefter :D awie! Ser ut att kunna bli swing imorn men får väl se om man hamnar på träggan eller inte i slutändan, det visar sig.

Just nu väntar jag ut tiden lite, ska umgås med nisse och det kommer bli nice :) För att fördriva tiden lite så får jag rensa bland min musik, ta bort allt jag inte ska ha för det tar upp det mesta av min hårddisk nu så . . :) Jepp jepp. MEn jag är helt pepp och jag är grymt lycklig.

Naej har nog inget vettigt alls att säga, men borde tacka alla som gjort mina dagar det senaste. TACK <3 Ni vet mycket väl vilka ni är <3

"Du är en av de finaste jag vet . . . :$"

Naej, lägga ner bloggen nu och ta tag i annat.

Peace out!

"Noone can get in my way."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0