You leave me breathless.

Gammal underbaring som slängdes in på mobilen igår som gått på ett flertal gånger under dagen, precis som ltåar som "take me to heaven", "maybe" m.fl. Fattades ju bara "wanna be free" typ. Bra låtar men jag vet inte hur bra det är att lyssna på dem, men det blir som terapi. . kanske ? Njae varför spekulera, jag älskar dem. Helt sjukt <3

Sen vet jag inte om det är något typiskt "det man inte vet har man inte ont av". Det sitter i och kommer att göra det. Självklart är jag medveten om att . . saker förändras men det gäller att inte vara trångsint. Man vet aldrig innan man tagit reda på något, oavsett om man tror sig veta hur det ligger till eller inte. Det är inget fel i det, men det är små saker som sätter sig, detaljerna som gör det, och är det någon som lägger sånt på minnet så är det tyvär jag. Ibland tar det över allt bra. . eller nästan allt, inte redigt.

TänkarN med stort t och N idag. Gosh.

Har spenderat min eftermiddag med tattarna och sen hamnade jag här lite nu för att fixa ett par saker. Imorn är det knalle och sådär som gäller med nino, och efter det skulle jag kanske hitta på något med taili :) Träffade henne idag med och det var massa längesedan så kul att se henne igen <3 Så får se vad resten av dagen bär med sig. Jag sitter fortfarande och hoppas på det där vädret jag vill ha men man kan inte få allt, jag är nöjd.

Blir nog sängdags snart så jag får sova ut lite för en gångs skull. Det behövs.

Jag vill till gbg fett mycket nu också och träffa bästavic, det var så sjukt längesedan. Inte bra . . Och de andra vill jag också träffa, verkar vara helt bra folk ju :) Jepp jepp.

Naej dags att sova nu tror jag, tröttfru utan sin man. Dit måste jag också åka när hon kommit hem, lite kvalitet-äktenskaps-tid måste jag ha. <3 Hoppas du har det underbarast i Halmstad.

Peace out !

"This is my sweet revenge."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0