I miss you here now you're gone.

Jo men igår var det match mot Borgstena vilken vi vann med 5-1 tror jag det blev. Helt bra match faktiskt.
Drog på mig mitt första gula kort någonsin och det var helt rätt av domaren. Sen blev jag utbytt senare för att jag var för het på bollen och tränarna inte ville få mig avstängd till nästa match. Det måste vara konstigaste anledningen ever till att jag blivit utbytt, men men, tur var nog det för annars fanns det nog en stor chans att jag skulle dra på mig ett till.
Jepp jepp.

Sen var sussi med på matchen och hemma i borås och hälsade på igår och åkte hem i morse. massa trevligt att hon var med oss på krogen men hon försvann ganska snabbt. haha. våra samtal är underbara och jag saknar dig massa när du är iväg, du borde vara i borås <3 GAH!

Träffade Mia och Elin också, de sprang förbi utanför trägårn när vi gick ut för att gå hem så snackade med henne ett tag, massa trevligt. Sen träffade jag Göran, Peter, Philip, Markus och massa andra killar. Jag fick massa komplimanger av dem trots att jag inte känner dem alls, haha. Ja händelserik kväll vart det ändå. Nina och Jennie åkte hem tidigare, det var lite synd, blev inget hejdå för satt ute och pratade med evve då.

Nog om gårdagen. Idag är det chilldag hemma, ska städa och fixa på rummet, kirra ny bra musik, kolla sally avsnitt nu och eventuellt ut och springa lite ikväll + köra träningspasset vi fick av Christer att göra lite nu i sommar. Kanske blir en sväng till vattentornet för att sakna den bruna filten och vårat slott på lekplatsen nedanför, eller så vill jag helt enkelt vänta tills jag inte kommer dit själv ? Vi får se, annars blir det att . . något.

Sally nu !

Peace out!

"Hey hey, you you, I can be your girlfriend!"

Kommentarer
Postat av: punkt ^^

du boooorde inte gå själv ! :O för farligt, ja tar hand om dig :)

2008-06-29 @ 16:19:30
Postat av: den samma som glömde något !

då menar ja typ, snubbla på gräset å ramla på en pinne. eller kanske vara för nära kanan och ramla ner, få grus mellan fingrarna och inte veta var du ska ta vägen. men då kan du torka av det på mig, det är något jag kan vara till för :)

2008-06-29 @ 16:21:20
Postat av: Lil'Emo

awie. puss på det och puss på dig ? :D

2008-06-29 @ 20:22:34
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Tönt

Basshunter fan? hahaha skaffa riktig musik istället ;)

2008-06-29 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0