I sprit och kärlek är allt tillåtet.

Jao och ibland blir jag faktiskt ganska trött, mest på att göra fel, eller göra fel val rättare sagt. Någon gång måste det blir rätt, eller ? Men jag har bestämt mig för att fortsätta välja, bara ta allt för vad det är och inte bli så berörd av precis allt. Nu låter jag säkert helt känslokall, men icke, jag bara insåg massa när jag och sussi pratade. Och nu har jag fått svar också, på saker jag undrat över och det är inte bara av sussi. Jag är nog den som gärna har lite koll på vad som händer omkring mig men nu sruntar jag i det. S.A.K's stils passar mig precis; man kan få det man vill ha utan att fästa sig för mycket. Till slut.
Jao, dags att sova nu tror jag nog. Skallebank till tusen och morgondagen ser mycket lovande ut.

Peace out!

"Jag kan ge utan att ta."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0