I wanna breathe you in.

Det men inte vet har man inte ont av och det stämmer bra. Dagens små ord.
Hur som helst det här inlägget kommer nog inte bli så långt men det kommer ta tid för kollar matchem samtidigt och spanien gjorde precis 1 - 0 . Heeelt underbart. Dosck saknar jag min baby på plan, Raúl. Sepe att han inte är med, en av få saker som gör EM mest värt att kolla på, men hur som helst så håller jag på Spanien och tycker att ja, de borde vinna hela em <3

Dagen har varit bra för övrigt, veckan likaså. Massa positiva saker har hänt och saker blivit planerade. Hemlig gäst som jag känner, gbg, karlstad ska hinnas med och laholm likaså, västerås och dejt i örebro/sthlm ? Haha. + massa annat underbart. Ser ut att bli en bra sommar :)

Sommarjobbet är ju igång nu med, imorn efter kl 4 har jag redan avverkat 2 veckor, alltså en fjärdedel av tiden och det känns bra. Jobbar tillsammans med gunnel och 2 andra sommararbetare; gustav och benjamin. Massa trevliga är dem (A) <3 Så det är helnice och ordinarie personalen är också helschysst :)

Imorn är det som sagt hemlig gäst att träffa och jag vet inte vem det är, eller jag har mina aningar fast ändå inte. Sepe är det XD Haha men det blir nog kul. Ska satsa på att gå och lägga mig preciiiis när matchen är slut också för jag sover alldeles för lite varje dag nu. Somnade på bussen hem idag till exempel och mia, som åker förbi bussen i sin bil, ska se om hon ser mig och visst gör hon det, då vaknar jag av ett sms där det står typ "Aw du sover på bussen :) du ska av nu!" , så hon räddade mig från att åka för långt ^^ tack söten :D mwihi.

Njae vet inte om jag har så mycket mer att säga. Jag känner desto mer.

"Rädd för att kanske falla för dig,
och för att jag inte vet om du är seriös.. gah"


Naej. Kanske är svårt att se mig ta den seriösa rollen. Men jag kan om jag vill.
Tänk att det fortfarande berör mig ;)
Äh, kolla match nu sen sova, drömma (A) Awie.
Yeye.



Peace out!

"What if you're making me, all that I was meant to be?"


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har redan fallit för dig, alltid gjort och jag vet att det är seriöst :D Älskar dig bästaste vän <3<3

2008-06-26 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0