I'll be there for you through it all. .

. . even if saving you sends me to heaven.
Lyssna på det, för jag står för det.

Det är ofta man hör mycket om folk, då syftar jag främst på allt negativt. Du hör det från personer du litar på och skapar dig en uppfattning utifrån det, utan att ta dig tid att undersöka saken och lära känna denne du hört så mycket om. Tänk vad fel vi gör. Alla har sina bra och dåliga sidor, varför väljer vi alltid att blunda för enbart de bra eller enbart de dåliga. Du har det, precis som jag, hon och han. Om man inte kan lära sig acceptera det dåliga, då funkar det inte, eller hur ?
Om man bara sett saker som är bra, är det då man tar chansen ? Gah, vart vill jag ens komma med det här.

Hur som helst så har jag jobbat idag som vanligt. Kirrade fritidskort igår så bestämde mig för att ta bussen och varje morgon framöver kommer jag ta 06:08 bussen här så kommer jag lagom till jobbet vilket är ca 06:55. Nice. Nu kommer jag dessutom försöka utnyttja det och ta mig till massa platser som jag vill ta mig till när jag äntligen har lite mer lediga eftermiddagar. Helt okej dag idag tillsammans med gunnilse, vi åkte elmoppe, och sopade förjäkla mycket men det var kul, spec när hon körde in i ett räcke <3 Jaaao. Lyssnat på världens för tillfället bästa låt som min bejb mattzzon skickade; The red jumpsuit apparatus - Your guardian angel. Jag blir tårögd bara jag tänker på den och . . den är sjuk <3 Den är din.

I said that I'd die for you.


Ska peppa till mig lite nu för jag orkar inte tänka mer. Jag har tänkt i flera dagar och nu kan jag inte göra något åt saker och ting ändå. Everything happens for a reason, och så gjorde även det här. Jag tror verkligen på att det finns en anledning till allt som händer, jepp jepp. Så jag gillar läget som vanligt och återgår till att vara optimist ist för realist, det är liksom roligare på något sätt, att som ett litet barn tro på att allt är bra, omedvetet blunda för det man intekänna vid. Och nu svävar jag iväg igen, gå ner i texten ? Naej för jag har ingen att följa, och det känns underbart. Har maltesers att äta och hustler att dricka + ett gameboy som väntar & lite fotboll på tv tills det att gunnel dyker upp här senare för att kolla fotbollen<3 Jag älskar att få jobba med henne, spendera lite tid som gått förlorad på grund av skolan. Och vi får väl fixa mitt hår någon lunchrast, haha <3

Och nu till dagens viktigaste, underbaraste och mest chockerande. Pappsen ringer och säger "Hej, du har blivit faster!". Fatta att man log med hela hjärtat ! Anders & Martina fick en liten pojke idag och allt hade gått bra och precis som det skulle. Kommer förmodligen få mms sen sa bror med bild på bejsen så hoppas jag de kasnke kan komma förbi här imorgon eller något. Det kommer bli världens bästa unge med tanke på vad han får för föräldrar. Underbart <3 Faster låter gammalt, and I love it !

Naej, dags för annat nu som sagt. Jag har inget vettigt att skriva i alla fall. Jag är löjlig och kan inte ta det, så det får gå ut över andra, man ser det kanske inte på mig, inte så tydligt iaf men det gjorde ont för jag vet att det hade varit samma sak om det varit ombytta roller. Men allt händer for a reason, right ? Barnet i optimisten har pratat igen med vetskapen om att försöken att se på det hela positivt kommer slå tillbaka för eller senare. Jag kommer ordna den där saken, få nogn typ av reaktion sen bryr jag mig inte mer. Ibland gör man sitt och vänder ryggen till för att se om någon tar tag i axeln och stoppar dig, eller om du får gå vidare, ovetandes om vad som kunde hänt om du suttit kvar och läst orden i ögonen.
Att sväva iväg som sagt.

When I see your smile
Tears run down my face I can't replace
And now that I'm strong I have figured out
How this world turns cold and it breaks through my soul
And I know I'll find deep inside me I can be the one

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

It's okay. It's okay. It's okay.
Seasons are changing
And waves are crashing
And stars are falling all for us
Days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven


Cuz you're my, you're my, my, my true love, my whole heart
Please don't throw that away
Cuz I'm here for you
Please don't walk away and
Please tell me you'll stay

Use me as you will
Pull my strings just for a thrill
And I know I'll be okay
Though my skies are turning gray

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven


Peace out!

"When I see your smile, tears run down my face."

Kommentarer
Postat av: Jennica

Grattis igen dear, ungen kan vara lycklig som får ha dig som vägledare:)

2008-06-18 @ 20:34:31
Postat av: Lil'Emo

Men gah jenno, du är så söt. Mitt aim är att försöka att bli en lika bra faster som du, iaf så gott det går. Så kan vi dela med oss av experiences sen ^^, «3

2008-06-19 @ 14:49:05
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

"The red jumpsuit apparatus - Your guardian angel. Jag blir tårögd bara jag tänker på den och . . den är sjuk <3 Den är din"



"den är din" <3

2008-06-19 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0