Jag är med på det värsta.

Dagen innan studenten, klart det blir vemodigt men skönt som satan på samma gång och morgondagens planering verkar bli superb. Nice ska det blir och hela dagen är fullbokad i princip <3
Dagen efter drar jag till England med de bästa och det kommer bli softast att spendera tid med mina 4 ib brudar sådär precis efter skilsmässodagen ;) <3

Idag har jag hållt på och fixa lite här hemma och packat. Ska packa klart det sista ikväll så det är färdigt, fixa tårta <3 och göra lite annat smått och gott inför morgondagen. Kolla så att allt är som det ska liksom :)

Var hos frisören idag också. Massa hår försvann och jag är nöjd + att det är massa skönt att slippa allt det långa håret <3
Efter det gick jag till stan för att ta bussen hem men träffade sussi, evve och moa en snabbis först så vi gick till Åhléns och köpte hårplattningsspray och efter det var jag tvungen att dra mot bussen så nu är jag hemma.

Kanske hinner skriva lite mer sen, men pallar inte just nu :)


Att klippa sig ganska mycket <3

Peace out!

"För varje sekund som gick, dog jag lite inombords av välbehag."


Kommentarer
Postat av: Rico

hahahaha du ser ut som en kinesisk wannabe action film stjärna på den bilden x)



men ofc var du lika snygg som vanligt irl ;)



hare så skojj i england =D



puss

2008-06-06 @ 09:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0