Now is the time.

Jag är hemma fron London igen. Skönt att vara hemam faktiskt men resan var helt underbar, och jag tror inte den hade kunnat bli bättre. Blir väl lite sammanfattning över vad vi gjort på dagarna :)

Fredag:
Linn sov över här understudent natten (och den dagen var också helt bäst för övrigt!) så vi vaknade vid 10 tror jag klockan var för att gå upp och packa det sista, sedan bar det av vid hals 12 för att hämta nina och åka till säve flygplats. När vi var där så tänkte vi sätta och oss äta lite innan vi checkade in och incheckningen gick smidigt och allt flöt på som det skulle. Linnilajnen var lite nervös för det så det var ju soft :) Fick vänta på flyget och vi höll på att dö av värme och otålighet me ntillslut fick vi gå ut. Jag var lite orolig att flygningen inte skulle gå bra så jag satt med tårar i ögonen lite när planet började lyfta men inte värre än så och jag vart stolt över att jag inte grät massa som förra året när vi åkte till Bristol med klassen ;) När vi var framme i London så skulle vi hitta bussen som skulle ta oss från Stansted flygplats till Gresham hotell och efter lite letande och frågandes så kom vi fram till rätt hållplats och kom på bussen. Resan till hotellet tg ca 1,5 h, eller vi blev avsläppta på baker street tror jag det var så vi fick leta oss fram till hotellet men det tog inte speciellt lång tid och när vi väl var utanför hotellet blir vi välkomnade av Linnea och Jenno som skriker på oss ifrån sitt rum högst upp :D När vi skulle checka in blev det lite problem för han som jobbade just då, Arses (haha!), sa att vi skulle väntao ch sprang iväg, kom tillbaka med två väskor och typ kläder, sprang iväg med det någonstans och gav oss nyckeln först efter det. Vi tyckte det vet verkade misstänksamt, haha han hade säkert bott i rummet vi skulle ha eller nåt XD Men ja, vi fick rum 202 på bottenvåningen och hissen som vi skulle ta ner var helt scary och massa liten så den använde vi oss inte av speciellt mycket. Jag tog enkelsängen närmast dörren, linn tog en inne i hörnet och nina tog dubbelsängen och det första hon säger är "Fan vad hårda sängar!" haha. Hårfönen och vattenkokaren var värsta hightech, not, och tv likaså. Vi bestämde oss för att när vi kommit iordning så drar vi och kollar vart vi kan köpa sprit. Vi drar in i någon liten butik på gatan som låg typ 5 minuter från oss och kollade. När linn betalat för sin sprit så frågar jag om hennes svenska leg funkade och uppenbarligen behövde hon inte visa det, vilket till slut ingen av oss hade gjort så vi fick köpa utan att ens visa leg, <3 haha. Vi hade lite fest på rummet, även om vi inte vet ifall vi ens fick ha alkohol på rummet efter som det fanns en 24h bar på hotellet men whattafakk, så kollade vi i tidningar och pratade massa massa, helt kul var det. Senare drog jenno och linnea upp till sig och jag och linn och nino var nog uppe till iaf halv 2 - 2 tror jag och tjötade, massa confessions och massa kul. Helt bra start på resan :D

Lördag:
Fortsätter uppdatera underdagen när jag har tid.

Söndag:
Fortsätter uppdatera underdagen när jag har tid.

Måndag:
Fortsätter uppdatera underdagen när jag har tid.

Tisdag:
Fortsätter uppdatera underdagen när jag har tid.

Onsdag:
Fortsätter uppdatera underdagen när jag har tid.

Sen förstår jag inte redigt vad det är folk vill ha ut av mig hela tiden. Alla har sina chanser, sen hur man väljer att ta de eller inte är inte mina problem. Jag vet vart jag står och där står jag bra, försök inte ändra på det. Det har varit något underbart att inte behöva oroa sig i London över huvudtaget, bara vara lixx. Jag vet att jag inte ska läsa, för jag klarar inte av det men ibland undrar jag vilket som är bäst; leva i ovisshet eller lösa allt när skadan av vetandet redan är skedd.
Bullshitting på hög nivå och nu ska jag äta, fortsätta lyssna på mitt hardcore classics no1 album med 4 discar jag köpte i London innan jag gör mig iordning för att dra ner och hälsa på min älskade Mattzzon hos honom och sen kasnke ta en sväng till knalle. Sen är det träning ikväll och efter det blir det att umgås lite. Puss på det.
Uppdaterar som sagt lite då och då med resan.

Peace out!

"Come here, take my hand, show me the way to wonderland."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0