Taking the easy way out.

Day after day
Time pass away
And I just can´t get you off my mind
Nobody knows, I hide it inside
I keep on searching but I can´t find
The courage to show
To letting you know 
I´ve never felt so much love before
And once again I´m thinking about
Taking the easy way out 


But if I let you go
I will never know
What my life would be
Holding you close to me
Will I ever see
You smiling back at me
How will I know?
If I let you go


Pallar inte skriva så mycket med tanke på att jag ska sova typ nu så jag pallar gå upp 05:15. GAH ! Men det är nice.
Den har dagen har sugit, det enda som varit bra var väl matchen och att jag hade kul med gunnilse på jobbet, annars kan allt annat . . jag nämner inga ord. Jepp och kollade lite fotboll nu när jag kom hem, nice vare. Och jag kommer ångra mig men jag kan inte göra annat. Jag är helt nöjd och kunde inte varit lyckligare just då. Leende, jämt och ständigt hela tiden, om inte på utsidan så i alla fall på insidan. Jag ler fortfarande men det gör ont, fast sånt går över innan man gifter sig fick jag alltid höra när jag var liten. Jag förtränger och lever på det. Jag står för varenda ord jag sagt. Och jag vet att jag insett nu. Godnatt peeps.

Peace out!

"It's time to let it go, all of it, just let it go."

Kommentarer
Postat av: Mannen

Du är ju redan gift.. Gick det över innan dess?

2008-06-18 @ 18:43:10
URL: http://mynameiselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0