The girl commonly known as 'the bitch'.

Bästa jävla studentdagen som kunde bli <3
Tack alla som gjorde kvällen så otroligt värd. Kunde nog inte blivit bättre, helt . . Gah! Jag saknar ord!
Och idag är jag massa pepp också, 'cause we're going to London baby !
Om ca 1 timma och en kvart ska vi sitta i bilen på väg till flygplatsen där vi kommer lyfta 16:30 (tror jag det var).
Jag kommer lipa säkert för jag gillar inte att flyga men det är underbart när man är framme.
Så jag blir där till den 11e och vi ska ha the time of our lives. Jag har insett först nu att vi verkligen åker så jag har packat klart det sista nu och känner mig i princip klar men det dyker säkert upp något jag glömt haha, men man kan köpa på plats ;)
Igår var även familjen från v-ås här och det var underbart att träffa dem igen, synd det inte blir oftare men det får bli ändring på det nu när jag jobbar ist för går i skolan <3
Aah annars har jag nog inte så mycket att säga mer än; Allt är så jävla bra just nu, och bättre blir det! Man saknar folk när man åker iväg, men man lämnar problem och shit. Underbart <3
Skicka ett sms om ni känner för det så får vi se om det blir svar på det ;) hähä

Peace out !

"Jag vill bara att du ska känna dig speciell, väldigt speciell. ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0