They don't know the truth.

"I don't care what they say, I'm in love with you."


Den låtraden kan få tala för sig själv. Inget att lägga till, inget att ta bort, den är bara på komplett den kan bli och jag ryser, varje gång. Just då. Siiik när det är faktiskt skönate remixen och även om den liknar house lite vilket jag är grymt emot så är den galet bra och jag ska som sagt fixa med min musik ikväll och jag ser fram emot det. En lugn kväll för mig själv för en enda gång känns bra. Kanske borde jag planera packningen lite inför englandsresan som kommer äga rum 6-11 juni med mina underbara <3 Då ägnar jag min tid fullt åt de i några dagar och det kommer nog bli awsome, jag har den känslan och det blir vad man gör det till, right ? Ska ta tag i att höra av mig till Linn nu också, jag har vart lite halvt okontaktbar ibland, jo otroligt nog så kan jag vara det ibland.
Sen var det match idag också, tyvär förlust sen vart jag lite irriterad också över diverse saker så det var skönt att få ur mig det på planen och jag tror jag ska fortsätta massa med det så jag slipper ta ut det över andra i vanliga fall om så skulle hända. Nice vare.

Men som sagt, återgå till fixandet av musik, blir säkert ett senare inlägg, tidsbrist (tro det eller ej) men för en gångs skull på ett positivt sätt; såhär mycket har jag knappt umgåtts sammanlagt under det senaste året som jag nu gjort på 1,5 vecka. UNDERBART <3

Peace out!

"Så länge det är på lika villkor så vet jag hur jag kan röra mig bland folk."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0