15 minutes. . and I already got a pocket full of digits.

Blir att uppdatera lite senare ikväll kanske om jag orkar för vet inte om jag hinner skriva så mycket. Bengi är på väg hit och vi ska kolla tågbiljetter till Malmö för urix festivalen. Dags nu för det är knappt 2 månader kvar tills vi åker. Precis efter det börjar våra exams med. Känns sjukt att det är så lite tid kvar. Måste ta tag i skolarbetet nu så jag fixar kemin framför allt men även psykologin också. De andra ämnena känns iaf någorlunda bra an så länge men måste repetera en hel del trots allt. Bra betyg på mocks i svenska, mindre bra i kemi. Hoppas få reda på fler betyg imorn.

Min tatuering är gjord nu iaf, och ingen lär väl ha missat det. Blev helt nöjd faktiskt :) Vill göra en till nu. Tror det är som så att när man väl gjort en vill man bara ha fler ;) Nästa gång blir det på andra handleden eller på skulderbladet skulle jag tro. Det skulle vara nice.

Gunnsan ringde mig för en liten stund och hon är hemma nu :D Har varit tomt utan henne faktiskt, tur att hon inte var borta alldeles för länge. Och på lördags ska jag umgås med henne :D mwih <3

Jo och så har jag varit sjuk nu igen, samma sak som i v-ås. Förstår inte hur det kunde komma tillbaka så fort men det börjar bli bättre nu iaf så det blir träning på tisdag som vanligt igen skulle jag tro, för nu har jag missat två till och det är INTE bra. Sen är det inge vidare kul heller för jag vill träffa alla, min andra familj <3

GRATTIS FINNE TILL KÖRKORTET OCKSÅ :D:D:D Vart helt paff när du skickade på matten :D haha helt sjukt kul ju !! :D :D :D

Lite peppmusik nu och sen dra ner och kolla på grabbarnas match lite, sen åka till robin, sen åka vidare och sen fixa lite.

Peace out !

"'Cause I don't wanna be without you."

Kommentarer
Postat av: Nina

I AM FREAKING GOOOD AND YOU LIKE IT!!!!!

Postat av: Lil' Emo

YOU KNOOOOW IT !!! En till att cruisa runt med ;)

2008-03-14 @ 07:29:23
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Choklahoran

W sätt fart med ditt jävla körkort nu med så du kan köra också, btw när skall ni till Malmö lite mer exakt kanske är hos mina kusiner då :P

skitsamma :P din tatuering är grymt snygg och om du skaffar en till på skuldran skall dina kläder lätt av och visa (A)

hihi

much love hotti (L)

2008-03-14 @ 13:49:17
Postat av: Lil' Emo

haha mina kläder har väl varit av tillräckligt för dig snart ricobejb ? ;) rawr «3 haha

2008-03-16 @ 19:03:30
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0