Accidently in love.

Tror det var några dagar sen jag uppdaterade och har kommit på att även om ingen bryr sig det minsta om vad jag skriver för skit, för jag skriver egentligen mest blogg för min egen del och inte för att andra ska få en "inblick" i mitt liv, så har jag tänkt uppdatera bloggen lite bättre och lite oftare för det behöver jag nog. Det är ett bra sätt att få ur sig saker på; bloggen, linnibiatch och bengi. Sry att ni får lyssna på all min skit, men tack som fan för att ni gör det. Ni är massa guld rakt igenom <3

Jag minns inte vilken dag jag skrev blogg senast ens och orkar inte kolla så därför börjar jag skriva om fredagen. Efter skolan, som för övrigt var helt okej soft trots ett par nervös ögonblick på morgonen, så drog jag, nino, jenno och tönt till lager. Nino var the driver för hon har fått körkort som jag nämnt tidigare. Grattis igen :D:D Mwihi!
Och det var soft. Hittade inget för det var typ samma saker som innan, men vi drog en fika iaf och alla kände för att tjocka lite så jag och jenno köpte varsin snickerskaka + att vi delade på en chokladboll. Nino och tönt körde samma. Vi mådde alla lite illa efter det måste jag ju säga XD haha ! Sen satt jag och jennie och kastade lite muggar på varandra, det slutade med att folk tittade och mitt glas med vatten flög ut över min bricka ^^, Folk tittade inte precis mindre när vi skulle åka för nina skriker ut "Nu får fan alla kissa för jag vill inte ha någon som är pissnödig i bilen!" haha, vår andramamma typ ;) Hon var den enda som gick på toa, och den enda som klagade i bilen hem om att hon behövde gå på toa igen, så klockrent !

Efter det drog jag hem snabbt och gjorde mig i ordning för vi skulle iväg på bio; jag, jennie, bengi, lindow, rico, mattzzon och robin. Bengi, jennie och Robin dök upp lite tidigare hos mig, det var oväntat men trevligt :D Sen skulle vi ner och käka på campino innan bion och det var helt god mat där faktiskt ^^ Blev massa tjat också !
Sen var det dags för Horton på bio och jag blev helt totalt kär i Katie <3 Gosh, haha. Filmen i helhet var faktiskt redigt kul vilket jag inte alls hade trott. Det är bra att gå på filmer man inte har en aning om för jag hade lätt inte gåttp å den annars och gått miste om något ^^ Efter det åkte vi runt lite i stan och träffade massa johannor. Till slut träffade vi johannan som jag känner liite bättre iaf. Det var trevligt förutom att bengi började jaga mig för vi hade . . våran speciella fight, så jag var helt slut, dels för att jag fortf inte är heelt frisk +  astman såå.. ;)

När chansen väl finns där och ingen annan ser,
så tar jag den inte. Eller så var det inte meningen.
Jag ville vara nära, hela kvällen, men det var
fel kväll. En annan gång. Jag har lovat att det blir
en annan gång. Och, jag visar det på samma
sätt, när jag blir besviken över tiden jag önskar jag
hade men som jag inte får. Därför blev jag sur
när jag vände och gick, den gången. Bland annat.


Igår var jag hos gunnel i princip hela dagen för att äta massa och kolla melodifestivalen. Jag tippade på att Charlotte skulle vinna och yepp, yepp, yepp det gjorde hon ! Btw, så hade Gunnilse och hennes boyfriend gjort godaste hemgjorda glassen! Fast jäklar vad mättsam den var ;) Men helt god som sagt !

Nej idag är det träning med småtjejerna kl 10-11. Sen hem efter det för att byta lite kläder och plugga lite innan jag och bengi ska ut på promenad och snacka om allt och inget som vi måste få ur oss. Det blir nog massa nice för det kommer finnas mycket att prata om. Iofs är det saker vi pratar om varje gång vi ses men man behöver prata om det varje dag XD haha iaf vi. Vi måste lösa problemen på något sätt men vi lyckas aldrig, eller så löser vi dem på fel sätt. Den här gången ska det bli rätt ;) Ses sen baby <3 Efter det så blir det massa plugg hela kvällen, för jag måste. Inget annat här inte. Först svenska i ett par timmar sen kemi de sista . . 6 timmarna eller vad det kan bli. Tänkte gå igenom hela vårat första option så jag verkligen kan det. Sen går vi på de andra sakerna i veckan. Ohja !

Justja, jag har blivit kär också.
Counting Crowes - Accidently In Love
Den är galet bra pepp låt. Jag har haft den på repeat i två dagar nu i princip. Och yes, jag är master på att spela sönder låtar men jag kan inte låta bli att lyssna på dem. Helt sjukt <3

Nej, dags att göra mig i ordning så jag är där nere om en halvtimma som jag ska !

Peace out!

"I'm freakin' out about, what's ahead."

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra söndag :)

2008-03-16 @ 09:28:16
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Bengi

Jag finns alltid här för dig! Du behöver inte tänka på att du lastar över dina problem på mig för vi byter ju bara. ^^ Du får mitt och jag får ditt

2008-03-16 @ 11:53:52
Postat av: Bengi

Bullshit du har bara dålig kondis.. ;) MEn fan spring aldrig i kjol :S
"Vi måste lösa problemen på något sätt men vi lyckas aldrig, eller så löser vi dem på fel sätt. Den här gången ska det bli rätt ;)" Jag hoppas jag löst mitt problem men jag måste höra med min andra hälft i dag först ;)

2008-03-16 @ 11:57:36
Postat av: Lil' Emo

haha jag älskar dig bejb «3

2008-03-16 @ 11:57:52
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Linn

Ja emo, du får nog snart börja betala mig per timme XD

2008-03-16 @ 13:02:33
Postat av: Lil' Emo

haha ja, kan jag betala i natura ? ;)

2008-03-16 @ 14:21:46
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Nina

Gnällis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0