Alla som inte dansar är våldtäktsmän.

Då är jag inte våldtäktskvinna någonstans för jag dansar alltid.

Sitter med linnibiatch i WS som vanligt och vi har uppdaterat oss lite. Jag hade ingen aning om det härliga inlägget. Hej ironi. Eller nåt. Puss på det. Ska ha engelska om typ en timma, men det blir nog softis lektion för vi går nog igenom det sista av paper 2 och sen får vi förhoppningsvis tillbaka paper 1. Om vi får det så har jag bara matte och psykologi kvar att få reda på tror jag. Det blir väl förhoppningsvis imorn och på onsdag när lilla Larsa är tillbaka på våra matte lektioner.

Aja. Blir lite mer chill nu med min byotchii och snacka lite typ, sen engelska som sagt och sen åka hem. Hej Kemi! <3 Hade tänkt ta en prommis idag igen men blir nog inte så för vädret är fukked up igen så jag pallar inte gå i det här. Hoppas det mesta är borta till imorn när det är träning, och att jag pallar något på den så jag kanske kan vara med iaf lite på matchen på onsdag.

Whatevs. Uppdaterar senare om jag har något mer ointressant att säga.

Peace out!

"Han verkar trevlig, verkar omtänksam."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0