Det kostar att festa när jag trollar med sinnet.

Det får bli ett litet blogg inlägg medans jag väntar på annat. Blir att sätta sig och kolla lite film typ nu innan jag lägger mig. Ledig imorn och allt, på tisdag också, helst skönt.. Och såhär ser min kommande vecka ut typ:

Måndag: Plugga lite på skolan, träffa linn på skolan, träffa min man på skolan, åka med bror till tatueraren, plugga.
Tisdag: Plugga massor, spela match, plugga.
Onsdag: Börja skolan kl 13 och skriva prov, ge hem och plugga.
Torsdag: Gå till skolan och skriva sista mock provet, dra hem linnibiatch, jenno och lajnea till mig m.fl eventuellt, träna, åka hem till folket och ha lite fekke innan krogen, ha för jävla kul, sova.
Fredag: Få lagad frukost av linn, slappa massa, träna?, slappa mer och umgås med linn.
Lördag: Spela match, fekke + krogen sen med gangi <333333333
Söndag: Vara trött.
Måndag: Ledig
Tisdag: Ledig

Ungefär sådär ja. Det ser ut att bli en massa bra vecka !

Ja men helgen har varit massa bra iaf. Igår var vi hos gunnilse igen och kollade melodifestivalen + att vi spelade alias och så det kan låta eller vad det nu hette och det var redigt kul. Cantona var bäst på att nynna, gunnel och jag ägde på alias haha, linda och jennie var överflumm med förklaringarna och nino var klockren på rätt ändelser XD haha! Helt bra var det iaf och efter 12 slaget sa vi grattis till gunnel som fyllde 19 :D:D GRATTIS MASSA ! Du är helt gammal nu ;) <3

Idag har det varit geografi hela dagen typ och massa "The Nanny", helt underbart. Det är bäst. Måste skaffa alla säsonger. Se om de finns på megastore att beställa kanske ? Gah <3 kärlek på det.

Satte mig och lirade lite gitarr innan och när jag ställer tillbaka den ser jag fetaste spindeln bakom gitarr fodralet, tur fady var hemma till att ta bort den. Jag vet inte hur jag ska klara av spindlar om jag flyttar hemifrån. Jag är barnslig, dem är inte farliga över huvudtaget men ändå.

Naej nu är det nog bestämt dags för film.

Peace out!

"För att jag lämnar dig bland alla andra, i det där som kallas mitt tidigare liv."


Kommentarer
Postat av: Choklahoran

bejbi jag är med ledig på torsdag sen kan jag ju "ta ledigt" på fredagen med ;D

btw gl med provet eftersom du inte pratar med mig på msn så måste jag ju säga det nånstans aight ;)

much löv

2008-03-03 @ 07:07:34
Postat av: Lil' Emo

Åhw , men säg till om du är med på torsdag då också isf ;) Vi tänkte vara här lite innan vi drar ut på krogen isf efter att jag tränat klart :P LEt's talk about it ;)

haha jag hoppas det går bra ;)

Puss och pill hörru «3

2008-03-03 @ 14:49:14
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0