I wanna be free. Come with me, fly with me.

Kom in för en liten stund sen efter att ha hängt med nino och mattzzon en stund. Heltbra !
Fick sms av nino att hon var i parken här så jag tog brädan ner snabbt och satte mig i hennes bil och tjötade lite. Så ringer jag mattzzon och frågar vad han gör så efter en liten stund kom han också.
Jag vart lite bored och tog initativ till att åka till vattentornet. Har redan varit där idag med wtf! Man kan inte vara där för många gånger. Så vi åkte dit, flummade lite, tog lite kort och mattzzon fixade min röstbrevlåde hälsning, så fint blev det ^^, haha.

image26
Mattzzon, jag och nino. Så fint (A)

Jepp det var helt bra iaf. Men nu måste jag göra svenska och eventuellt kemi om jag orkar och hinner. Svenskan måste jag göra lite iaf så jag har gjort någon svenskaläxa det här året (A) Imorn har jag dessutom hål mellan 9:30 och 13:00 kom jag på. Det är soft, då kan jag lyssna musik och läsa kemi. joy ! -_- ^^

Uppdaterar kanske senare.

Peace out!

"Jag tänker på dig, vad tänker du om mig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0