I will cry in the sea of love.

Hur kan man bli så svag ?
Hur kan man falla så hårt ?
Nu vet jag.
Nu vill jag.
Mer än någonsin.


Seriöst! Jag lyssnar igenom lite nya låtar, mest hixxy, breeze och sy&unknown. Helt plötsligt spelas skönaste remixen av "Sea of love". En av de skönaste låterna genom tiderna vilken jag tyvär råkat radera från hårddisken för ett par år sedan. Det här är massa lycka och jag tyckte min dag varit perfekt hittills som den varit.

"Don't you ever let me go,
Don't you ever let it show,
I will cry in the sea of love.
The stars will allways shine,
And I'm gonna make you mine tonight,
Tonight.
I want you, I need you
And my heart is beating softly baby
If you leave me, decieve me
I will never see the sun rise again."


Ah men helt galet ju. Spec ett ställe i låten. Goosebumps alla gånger om.

Den här veckan ser ut att bli bra. Tisdag är det träning, onsdag är det match, torsdag är det förhoppningsvis bra, fredag är det att åka till bror, lördag är det att åka till lite släkt. . sen är det lov och sånt en vecka igen. Massa plugg då. Ska försöka prioritera bra då så det viktigaste får iaf lite tid också. Gänget måste jag hinna vara liiite med också iaf. Därför borde jag inte skriva nu utan plugga så får ta tag i kemin nu.

Peace out !

"Maybe there's a meaning, me and you. Please say it too."

Kommentarer
Postat av: Ferhat

men hur mår du annars? :)

2008-03-17 @ 18:49:40
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Choklahoran

sea of love låten är väl okey men jag gillar faktikst mer den låten jag skickade till dig som jag inte vet namnet på :/
det är samma stuk iofs men endå :P
Starstylerz låten på samma skiva är med gå fast inte lika bra sångare (A)

hihi much love på det iallafall :D

2008-03-18 @ 21:05:33
Postat av: Lil' Emo

Aah då ska jag spana in den låten :D Jag är helt nere i "Take me to heaven" och "Be tho one" tror jag de heter. Dem är asbra ^^

loove «33

2008-03-18 @ 21:27:41
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0